| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Klaus-Katalyst Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 13, 2007 Mesajlar: 1499 Nerden: Isla de Muertos, In The Middle of Nowhere
|
Tarih: Prş Arl 24, 2009 4:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
harbiden cliffhanger'a katılıyorum, bu gectiğimiz yılki remaster olayı bonded by blood, ondan önceki exhibit a daha dogrusu tempo of the damned'dan sonra bu sound biraz tenekeleşti, kayıt kalitesi falan çok berbattı, basitleşti exodus iyice. exhibit b'yi bekliyorum ama bilmiyorum yani, exodus'tan beklemezdim böyle bir ayar, yeni şarkı yorumlarına falan bakılırsa _________________
 |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Snake_Pit Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 20, 2004 Mesajlar: 1149 Nerden: İstanbuL
|
Tarih: Cmt Nis 23, 2011 8:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
Baloff veya Zetrosuz Exodus sıkıcı gibi..Şahsen Zetroyu tercih ederim.Rob Dukes'e alışmak zor her iki vokale göre daha güçlü ama bu iyi olduğunu göstermez. Tempo albümünden sonra Exodus hem sound hem vokal olarak bu şekilde uyum bulmuş
Bu sound gelişmeleri Testament'de görülüyor Andy Sneap bu konuda Grubun beklentilerine cevap rahatlıkla veriyor.
Exhibit A albümündeki bir çok şarkıyı severim.Eski sound tabiki değil ama Exodus yine dağıtmasını biliyor adamı.
Bu arada konseri olsa da gitsek dediğim tek grup. |
|
| Başa dön |
|
 |
DeaDFLYMaN Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 16, 2005 Mesajlar: 22 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Cum May 13, 2011 5:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
exodus sevdiğim bir gruptur. Hatta bi ara KirkHammett da burada çalıyordu. war is my shepperd da en sevdiğim şarkısıdır. _________________ ThOrN |
|
| Başa dön |
|
 |
Sfenks Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 02, 2010 Mesajlar: 2
|
Tarih: Pts Tem 04, 2011 10:29 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
Araya Let There Be Blood koymasalardı Shovel Headed Kill Machine, The Atrocity Exhibitionb - Exhibit A ve The Human Condition - Exhibit B çok güzel bir seri olurdu. SHKM'ye aslında Exhibit A-B nin çömezi olarak bakılabilir. Nitekim Exhibit A'da başlayan serüven (şarkı sözleri özellikle ve SHKM'den üç dört gömlek daha üstün yırtıcı müzik) Exhibiti B ile kendini geliştirmiştir. Exhibit A ve B yi beğenmeyen insanlar gördüm ancak bence bunda SHKM'nin etkisi var. SHKM yi beğenmeyen birbirine yakın sertliği olan gelecek albümlere önyargı ile yaklaştı bence. Ancak sonrasında daha dikkatli ve sık dinlenince Exhibit A ve B nin ne kadar aşmış ve ayağı yere sağlam basan bir albüm olduğu görüldü. Bana göre ise Exhibit B çıtayı çok daha yükseğe çıkarıyor bu üçlü arasında. Exhibit A daki şarkı sözleri ise (ingilizcesi iyi olan ve biraz amerika kültürü bilen sözlerdeki saldırganlığı hemen kavrayabilir) Exhibit B'de içerik kronolojik olarak daha da geriye çekilmiş ve sanki söylenmek istenen politik fikirlerin güncelliği tarihteki benzetmeler ya da çağırışımlarla desteklenmeye çalışılmış havası verdi bana.
Tabi yeni dönem Exodus'un gözümde kazandığı bazı eksiler de yok değil. Wacken DVD sini izliyorum çok saygıdeğer vokal ağabeyimizin başarılı abd hükümetinin üzerindeki sonuçlarını gösterircesine kendi milleti ile çelişecek sözler sarf etmesi bunlardan bir tanesi. Bir diğeri Exodus'un içerik olarak bundan daha yaratıcı olabileceği ancak bir türlü buna izin vermemesi. Nitekim bir katilin anatomisini defalarca kez belki de yapmış başka gruplar senelerdir zaten var. Bari giydiğin politik kıyafetin üzerine böyle lekeler bulaştırma. Bu açıdan Exhibit B'de tam bir bütünlük yok ancak genel açıdan sözlere baktığımızda bir Nanking ve Democide ile The Ballad Of Leaonard and Charles'ın hiç ortak noktası yok diyemeyiz. Genel manada bir insan katliamı ve katil olma durumu vardır. Yine de bahsini etmeye çalıştığım çelişkilerden bir başkasının da Children Of Worthless God gibi parçayı yazan grubun Nanking ile başka bir ırkın soykırımına dil uzatacak kadar cüretkar olmasıdır. İçerik açısından bakarsak çok daha fazla eksiler bulabiliriz Exodus'ta. Ancak müzik kalitesi sözler ne kadar can sıksa da üst düzey olduğu için Exodus hala müziik çalarımda yerini sağlama almış gruplardandır. |
|
| Başa dön |
|
 |
|