| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Azagthoth Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 25, 2005 Mesajlar: 467 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Sal Mar 08, 2005 4:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
| dethshared demiş ki: |
bi kere caravan özentisi değil en azından içerideki ses sistemi caravandan güzel asma kat biraz kötü ama yinede dolup tasar ileriki zamanlarda bence.
(ama ben yinede bu akşam caravan'dayım) |
wallal bi girip çıktım...İçerideki ses sitemi yetersiz...Bence Caravnan'ın ses sitemi daha iyiydi..Neyse sonuç olarak iyi bi yer..Bütün elemanlar orda.. _________________ Obituary - Azagthoth
www.azagthoth.org |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
fromgenesistonemesis Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 18, 2004 Mesajlar: 27 Nerden: ist.
|
Tarih: Pzr Mar 27, 2005 9:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
bok atmayalım mekan da güzel müzikte... _________________ by fgtn.. |
|
| Başa dön |
|
 |
iskoc27 Veled-i METAL


Kayıt: Dec 18, 2004 Mesajlar: 105
|
Tarih: Pzr Mar 27, 2005 10:29 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
ben sevmedim.özellikle çaldıkları çok kötü. 4 saate yakın oturdum bi tane iyi bişe çalmadılar.
aslında mekanı güzel yapmışlar. loş kırmızı filan iyi ama yetmiyor kurtarmıyor.
valla ne yalan söyliyim bi daha gidesim yok oraya _________________ belki bugün |
|
| Başa dön |
|
 |
soul_of_black Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 31, 2005 Mesajlar: 3 Nerden: over the wall
|
Tarih: Prş Mar 31, 2005 6:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
mekan güzel de heavy nin dibine vurmanın alemi yok be kardeşim...aradan bi testament,bi annihilator ne bilim bi exodus çal be... _________________ The cry's answers wonder why, why it's time to die
Time to die alone, cause I'm wasting too much time
Wandering down the line reason why I go my own! |
|
| Başa dön |
|
 |
Azagthoth Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 25, 2005 Mesajlar: 467 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Cmt Nis 02, 2005 10:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
üst kat güzel deeeeeeeeiilll... yok abi gene gittim gene üst kata baktım....farklı bi dünya gibi asma katı.. _________________ Obituary - Azagthoth
www.azagthoth.org |
|
| Başa dön |
|
 |
Azagthoth Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 25, 2005 Mesajlar: 467 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Cmt Nis 02, 2005 10:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
ama gene de mekanımız tabi  _________________ Obituary - Azagthoth
www.azagthoth.org |
|
| Başa dön |
|
 |
DeadAnGeL Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 12, 2004 Mesajlar: 466 Nerden: land of gloom and darkness
|
Tarih: Cmt Nis 02, 2005 10:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
ne bılıımmm bende beenmedımm varmı katharsıs gıbısı yaa bıde souk olmasa:( _________________ LET ME ALONE ,THAT I MAY FIND A LITTLE comfort before I go whence I SHALL NOT RETURN, TO THE LAND OF GLOOM AND DEEP DARKNESS, THE LAND OF GLOOM AND CHAOS.WHERE LIGHT IS AS DARKNESS |
|
| Başa dön |
|
 |
DeviLiSh Ancient Ceremony's dead fan

Kayıt: Sep 06, 2004 Mesajlar: 58 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pzr Nis 03, 2005 12:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
teastament çakldılar şahidim amon amart dan tut rothing crist sonraaa opeth ki en son bi satyricon çaldılar canlı şahidim ama kadir i kafaya almanız klazım başka türlü imkansız do rock bence sert leşmesi gereken bunun içinde zamana ihtiyacı olan bir yer. acele yok işler yetişir misali  |
|
| Başa dön |
|
 |
soul_of_black Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 31, 2005 Mesajlar: 3 Nerden: over the wall
|
Tarih: Pts Nis 04, 2005 10:15 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
evet testament e ben de sahit oldum. ...rotting christ çalmalar1 gayet sasirtici...dedigin gibi biraz zaman gecmesi lazim yontulurlar belki...cumartesi aksamlari 21:00 le 01:00 arasi katharsiste metalin cesitli tarzlarini dinleyen adam kendine biseyler cikarabilir...pure blackciler haric.. ...eskiden caliodu ama bu aralar calmio... _________________ The cry's answers wonder why, why it's time to die
Time to die alone, cause I'm wasting too much time
Wandering down the line reason why I go my own! |
|
| Başa dön |
|
 |
elvenstone Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 11
|
Tarih: Pts Nis 04, 2005 10:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #30 |
|
dorock'ta canlı müzik başladı..salı günleri collateral damage,çarşambaları perry mason..
perry mason hard rock,collateral damage hard rock ve heavy metal çalıyor.. |
|
| Başa dön |
|
 |
AlcholichA Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 11, 2004 Mesajlar: 15 Nerden: Istanbul / Besiktas
|
Tarih: Sal Nis 05, 2005 1:36 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #31 |
|
Bence gayet kusel mekan ortam ve katilim kusel... Osman da soylenilenin aksine gayet kusel caliyor bence pl olarak... _________________ Time to party, Raise a glass, Tell everybody to kiss my ass!! |
|
| Başa dön |
|
 |
elvenstone Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 11
|
Tarih: Pzr Nis 17, 2005 12:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #32 |
|
canlı müzik günleri:
perşembe günü saat 21.30: Collateral Damage
-hard rock,glem rock,heavy metal ve azıcık da thrash..
cumartesi günü gitarist Murat Net ve grubu reflex sahnede.. |
|
| Başa dön |
|
 |
ugurer_yakup Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 08, 2005 Mesajlar: 6 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Nis 29, 2005 11:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #33 |
|
arkadaşlar cumartesi günleri canlı müzik var murat net rexlex konser veriyor.çok eğlenceli gitmenizi tavsiye ederim ben neredeyse her cumartesi ordayım _________________ i am a man who walks alone when i was walking in a dark road... |
|
| Başa dön |
|
 |
BlackGoddess Veled-i METAL


Kayıt: Apr 29, 2005 Mesajlar: 168
|
Tarih: Cmt Nis 30, 2005 2:19 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #34 |
|
üst kat berbat.. konserde de bu sorun yasandı zaten.alt katta millet cosarken,üst katta hurra gürree mac yüzünden cıkan grupların soundcheck'lerini bile duyamayanlar attı kendilerini dışarı.. ayrıca caravanın ses sistemi dorock'tan cok daha iyi. biraz daha zaman ve özen gerekio sanırım.. _________________ how can they sleep while their beds are burning? |
|
| Başa dön |
|
 |
MeLanchoLic_Ceremony Voice of the Soul

Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 362 Nerden: Ladon of CaRmenta!
|
Tarih: Pts May 09, 2005 12:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #35 |
|
ne oLursa oLsun sefiorus yahu ama evet ses düzeni ve çaLan müzikLer açısından biras daha ilGi derim çaLışanLara...Do Rock or die!  _________________ MeLanchoLy Painted Death of Carmenta... |
|
| Başa dön |
|
 |
MeLanchoLic_Ceremony Voice of the Soul

Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 362 Nerden: Ladon of CaRmenta!
|
Tarih: Pts May 09, 2005 2:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #36 |
|
| ImpLosioN demiş ki: |
| Yer olarak harika olup bisikletli manyakları izleyebiliceğiniz güzel bir mekan..Fakat ses sistemini ve müzik tarzı çok eskilere dayandığı için bir türlü sevemedim.. |
zuahhaha ne manyak dion adama be:)üzeyir e Laf yok canı sıkıLmış doLaştı adam bikaç tur  _________________ MeLanchoLy Painted Death of Carmenta... |
|
| Başa dön |
|
 |
Amonn_Amarthh Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 13, 2005 Mesajlar: 10
|
Tarih: Cmt May 21, 2005 3:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #37 |
|
| bu neydi şimdi barmı hıhh bilardo salonuna daha çok benziyorr tavsiye etmem gitmeyin |
|
| Başa dön |
|
 |
mandotorydie Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 23, 2005 Mesajlar: 37 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts May 23, 2005 11:20 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #38 |
|
olay do rock değil katarsis alkol bakımından da daha güzel hiç olmassa şişe al dik kafya do rock istendiği gibi müzik yapmıyo açılırken bu söylenmemişti herkesin istendiği gibi çalıcaktı ama tutmadı _________________ forever death metal |
|
| Başa dön |
|
 |
raistlin MetalTR Radyo DJ

Kayıt: Sep 03, 2004 Mesajlar: 232 Nerden: In the town of Solace
|
Tarih: Sal May 24, 2005 12:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #39 |
|
gusel yer gusel üst kat tamam biaz deişik sanki barla aynı yerde deil goruntusu cizior ama dorock u sefios gidios gelios  _________________ Türkiyenin Müzik Sitesi
www.metaltr.net |
|
| Başa dön |
|
 |
kurtlubeyin 7/24CİNNET

Kayıt: Apr 09, 2005 Mesajlar: 376 Nerden: Gorekoy
|
Tarih: Prş May 26, 2005 12:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #40 |
|
ei lan ei _________________ At War With Grindcore !
Gagana/Shıt: Hyper Sıck Vıolent Gore/Noıse Project By:Kurtlubeyın
http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/
Forever fuckıng underground!
Antı-Homoseksual sound .. |
|
| Başa dön |
|
 |
|