Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 116 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 982 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 664 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 826 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1363 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1036 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 802 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2501 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2774 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3505 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Hecatomb
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 11,218
Üye(ler): 0
Toplam: 11,218
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Dorock Bar Fiyat Listesi ve Yenilikler
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Dorock Bar Fiyat Listesi ve Yenilikler
Sayfa Önceki  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Mekanlar / Pasajlar -> Nereye Gitsek? Cafe, Bar ve Konser Mekanı Tavsiyeleri
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Azagthoth
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 25, 2005
Mesajlar: 467
Nerden: Istanbul

MesajTarih: Sal Mar 08, 2005 4:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #21   

dethshared demiş ki:
bi kere caravan özentisi değil en azından içerideki ses sistemi caravandan güzel asma kat biraz kötü ama yinede dolup tasar ileriki zamanlarda bence.
(ama ben yinede bu akşam caravan'dayım)



wallal bi girip çıktım...İçerideki ses sitemi yetersiz...Bence Caravnan'ın ses sitemi daha iyiydi..Neyse sonuç olarak iyi bi yer..Bütün elemanlar orda..
_________________
Obituary - Azagthoth
www.azagthoth.org
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
fromgenesistonemesis
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 18, 2004
Mesajlar: 27
Nerden: ist.

MesajTarih: Pzr Mar 27, 2005 9:59 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #22   

bok atmayalım mekan da güzel müzikte...
_________________
by fgtn..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
iskoc27
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Dec 18, 2004
Mesajlar: 105


MesajTarih: Pzr Mar 27, 2005 10:29 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #23   

ben sevmedim.özellikle çaldıkları çok kötü. 4 saate yakın oturdum bi tane iyi bişe çalmadılar.
aslında mekanı güzel yapmışlar. loş kırmızı filan iyi ama yetmiyor kurtarmıyor.
valla ne yalan söyliyim bi daha gidesim yok oraya
_________________
belki bugün
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
soul_of_black
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 31, 2005
Mesajlar: 3
Nerden: over the wall

MesajTarih: Prş Mar 31, 2005 6:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #24   

mekan güzel de heavy nin dibine vurmanın alemi yok be kardeşim...aradan bi testament,bi annihilator ne bilim bi exodus çal be...
_________________
The cry's answers wonder why, why it's time to die
Time to die alone, cause I'm wasting too much time
Wandering down the line reason why I go my own!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Azagthoth
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 25, 2005
Mesajlar: 467
Nerden: Istanbul

MesajTarih: Cmt Nis 02, 2005 10:32 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #25   

üst kat güzel deeeeeeeeiilll... yok abi gene gittim gene üst kata baktım....farklı bi dünya gibi asma katı..
_________________
Obituary - Azagthoth
www.azagthoth.org
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Azagthoth
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 25, 2005
Mesajlar: 467
Nerden: Istanbul

MesajTarih: Cmt Nis 02, 2005 10:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #26   

ama gene de mekanımız tabi Smile
_________________
Obituary - Azagthoth
www.azagthoth.org
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
DeadAnGeL
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 12, 2004
Mesajlar: 466
Nerden: land of gloom and darkness

MesajTarih: Cmt Nis 02, 2005 10:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #27   

ne bılıımmm bende beenmedımm varmı katharsıs gıbısı yaa bıde souk olmasa:(
_________________
LET ME ALONE ,THAT I MAY FIND A LITTLE comfort before I go whence I SHALL NOT RETURN, TO THE LAND OF GLOOM AND DEEP DARKNESS, THE LAND OF GLOOM AND CHAOS.WHERE LIGHT IS AS DARKNESS
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
DeviLiSh
Ancient Ceremony's dead fan


Kayıt: Sep 06, 2004
Mesajlar: 58
Nerden: istanbul

MesajTarih: Pzr Nis 03, 2005 12:31 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #28   

teastament çakldılar şahidim amon amart dan tut rothing crist sonraaa opeth ki en son bi satyricon çaldılar canlı şahidim ama kadir i kafaya almanız klazım başka türlü imkansız Smile do rock bence sert leşmesi gereken bunun içinde zamana ihtiyacı olan bir yer. acele yok işler yetişir misali Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
soul_of_black
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 31, 2005
Mesajlar: 3
Nerden: over the wall

MesajTarih: Pts Nis 04, 2005 10:15 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #29   

evet testament e ben de sahit oldum.Smile...rotting christ çalmalar1 gayet sasirtici...dedigin gibi biraz zaman gecmesi lazim yontulurlar belki...cumartesi aksamlari 21:00 le 01:00 arasi katharsiste metalin cesitli tarzlarini dinleyen adam kendine biseyler cikarabilir...pure blackciler haric..Smile...eskiden caliodu ama bu aralar calmio...
_________________
The cry's answers wonder why, why it's time to die
Time to die alone, cause I'm wasting too much time
Wandering down the line reason why I go my own!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
elvenstone
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 28, 2005
Mesajlar: 11


MesajTarih: Pts Nis 04, 2005 10:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #30   

dorock'ta canlı müzik başladı..salı günleri collateral damage,çarşambaları perry mason..
perry mason hard rock,collateral damage hard rock ve heavy metal çalıyor..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
AlcholichA
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 11, 2004
Mesajlar: 15
Nerden: Istanbul / Besiktas

MesajTarih: Sal Nis 05, 2005 1:36 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #31   

Bence gayet kusel mekan ortam ve katilim kusel... Osman da soylenilenin aksine gayet kusel caliyor bence pl olarak...
_________________
Time to party, Raise a glass, Tell everybody to kiss my ass!!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
elvenstone
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 28, 2005
Mesajlar: 11


MesajTarih: Pzr Nis 17, 2005 12:05 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #32   

canlı müzik günleri:

perşembe günü saat 21.30: Collateral Damage
-hard rock,glem rock,heavy metal ve azıcık da thrash..

cumartesi günü gitarist Murat Net ve grubu reflex sahnede..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
ugurer_yakup
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 08, 2005
Mesajlar: 6
Nerden: istanbul

MesajTarih: Cum Nis 29, 2005 11:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #33   

arkadaşlar cumartesi günleri canlı müzik var murat net rexlex konser veriyor.çok eğlenceli gitmenizi tavsiye ederim ben neredeyse her cumartesi ordayım
_________________
i am a man who walks alone when i was walking in a dark road...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
BlackGoddess
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Apr 29, 2005
Mesajlar: 168


MesajTarih: Cmt Nis 30, 2005 2:19 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #34   

üst kat berbat.. konserde de bu sorun yasandı zaten.alt katta millet cosarken,üst katta hurra gürree mac yüzünden cıkan grupların soundcheck'lerini bile duyamayanlar attı kendilerini dışarı.. ayrıca caravanın ses sistemi dorock'tan cok daha iyi. biraz daha zaman ve özen gerekio sanırım..
_________________
how can they sleep while their beds are burning?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
MeLanchoLic_Ceremony
Voice of the Soul


Kayıt: Apr 18, 2005
Mesajlar: 362
Nerden: Ladon of CaRmenta!

MesajTarih: Pts May 09, 2005 12:05 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #35   

ne oLursa oLsun sefiorus yahu ama evet ses düzeni ve çaLan müzikLer açısından biras daha ilGi derim çaLışanLara...Do Rock or die! Twisted Evil
_________________
MeLanchoLy Painted Death of Carmenta...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
MeLanchoLic_Ceremony
Voice of the Soul


Kayıt: Apr 18, 2005
Mesajlar: 362
Nerden: Ladon of CaRmenta!

MesajTarih: Pts May 09, 2005 2:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #36   

ImpLosioN demiş ki:
Yer olarak harika olup bisikletli manyakları izleyebiliceğiniz güzel bir mekan..Fakat ses sistemini ve müzik tarzı çok eskilere dayandığı için bir türlü sevemedim..
zuahhaha ne manyak dion adama be:)üzeyir e Laf yok canı sıkıLmış doLaştı adam bikaç tur Wink
_________________
MeLanchoLy Painted Death of Carmenta...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Amonn_Amarthh
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 13, 2005
Mesajlar: 10


MesajTarih: Cmt May 21, 2005 3:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #37   

bu neydi şimdi barmı hıhh bilardo salonuna daha çok benziyorr tavsiye etmem gitmeyin
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
mandotorydie
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 23, 2005
Mesajlar: 37
Nerden: istanbul

MesajTarih: Pts May 23, 2005 11:20 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #38   

olay do rock değil katarsis alkol bakımından da daha güzel hiç olmassa şişe al dik kafya do rock istendiği gibi müzik yapmıyo açılırken bu söylenmemişti herkesin istendiği gibi çalıcaktı ama tutmadı
_________________
forever death metal
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
raistlin
MetalTR Radyo DJ


Kayıt: Sep 03, 2004
Mesajlar: 232
Nerden: In the town of Solace

MesajTarih: Sal May 24, 2005 12:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #39   

gusel yer gusel üst kat tamam biaz deişik sanki barla aynı yerde deil goruntusu cizior ama dorock u sefios gidios gelios Smile
_________________
Türkiyenin Müzik Sitesi
www.metaltr.net
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
kurtlubeyin
7/24CİNNET


Kayıt: Apr 09, 2005
Mesajlar: 376
Nerden: Gorekoy

MesajTarih: Prş May 26, 2005 12:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #40   

ei lan ei
_________________
At War With Grindcore !
Gagana/Shıt: Hyper Sıck Vıolent Gore/Noıse Project By:Kurtlubeyın
http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/
Forever fuckıng underground!
Antı-Homoseksual sound ..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Mekanlar / Pasajlar -> Nereye Gitsek? Cafe, Bar ve Konser Mekanı Tavsiyeleri Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Sonraki
2. sayfa (Toplam 15 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.44 Saniye
Untitled Document