| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
AbeL Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 30, 2005 Mesajlar: 583
|
Tarih: Çrş Arl 20, 2006 4:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #61 |
|
| Bende ama güzel komik, kendime veriyorum gülememi:D |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
sound Sound Of Hannibal

Kayıt: Aug 01, 2005 Mesajlar: 3976 Nerden: İstanbul-İzmir-Ankara
|
Tarih: Çrş Arl 20, 2006 5:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #62 |
|
guzelmis ya    _________________ <a href="http://about.me/cagrisarap">Kimdir? Nedir?</a>
<a href="http://sarapdunyasi.wordpress.com">Şarap mı dedin?</a> |
|
| Başa dön |
|
 |
inmorteaeternitas Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 29, 2005 Mesajlar: 384 Nerden: İzmir
|
Tarih: Çrş Arl 20, 2006 6:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #63 |
|
| abaaaaow.. ha ha ha.. ğaaaaaaa. :S |
|
| Başa dön |
|
 |
insomania Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 09, 2006 Mesajlar: 364 Nerden: gara deliq
|
Tarih: Cum Arl 22, 2006 1:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #64 |
|
güzel gidioduu ama her güzel sein bi sonu varmıss (ben inanmiom bazı konularda) bölee en son cümle okuundaa puahhh.. pek komik deill tamm yanii güzelim siirri  |
|
| Başa dön |
|
 |
forever_black Veled-i METAL


Kayıt: Feb 05, 2006 Mesajlar: 156
|
Tarih: Cmt Arl 23, 2006 4:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #65 |
|
çok qüzelmiş qerçekten acaip qüldüm  _________________ seni kandırmak isterken kendi yalanımda kayboldum |
|
| Başa dön |
|
 |
clown Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 28, 2006 Mesajlar: 31
|
Tarih: Cum Arl 29, 2006 5:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #66 |
|
| puhahahaa en gerçekçi yaklaşımm kutlarımm abicimm.. |
|
| Başa dön |
|
 |
potm77 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 06, 2006 Mesajlar: 29
|
Tarih: Cmt Şub 03, 2007 6:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #67 |
|
auhuahauha çok iyi  |
|
| Başa dön |
|
 |
kaboom Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 25, 2007 Mesajlar: 218 Nerden: BURSA
|
Tarih: Cum Mar 02, 2007 9:23 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #68 |
|
bende yıkacak bi söz bekliyom ama gülmekten koparmıcak bunalıma sokacak bişiler allahım yaaa moruk harbi iyi olmuşş... _________________ 2018 was here |
|
| Başa dön |
|
 |
Dark_Avenger Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 02, 2007 Mesajlar: 46 Nerden: Bursa
|
Tarih: Cum Mar 02, 2007 9:33 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #69 |
|
puhahaaahaa süper yaa _________________ The Dark
The Silent
And The Cold |
|
| Başa dön |
|
 |
dark_sun Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 16, 2007 Mesajlar: 97 Nerden: bılınmeyenden
|
Tarih: Cum Mar 02, 2007 10:56 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #70 |
|
harbıden haklı yaa!!!!!!!!
insanlar gülebıleceklerı seylerle ılgılenıyorlar _________________ ne kadar yükselirsen, o kadar küçük görünürsün uçmak bilmeyenlere NIETZCSHE... |
|
| Başa dön |
|
 |
ilaydaydayday Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 03, 2007 Mesajlar: 250
|
Tarih: Cmt Mar 03, 2007 6:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #71 |
|
puhahaha Hyat felsefem..  |
|
| Başa dön |
|
 |
untouchadles Haggard FAN

Kayıt: Dec 19, 2006 Mesajlar: 627 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Prş May 10, 2007 2:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #72 |
|
çok duygulu nan  |
|
| Başa dön |
|
 |
3mina Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 10, 2007 Mesajlar: 60 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş May 10, 2007 2:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #73 |
|
hahhaha
hay allam ya bende moda girdim aglayacagım diye bekliyorum bide ekrana iyice yaklastım!!agzıma osurmus kadar oldun abi sagol(((((((((; |
|
| Başa dön |
|
 |
aren Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 24, 2006 Mesajlar: 750
|
Tarih: Prş May 10, 2007 3:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #74 |
|
| duslemselboyut demiş ki: |
| sputnik_771 demiş ki: |
metaL TrDeKi teK öküs ben miyim:((
güLmedim ben yaa:( |
yok be uzulme bende cok gulmedım ama mılet sevdı neyse katıl sende eeheuehuehueheu walla cok komık sıır ya:D D:D         : |
Bu daha komik ehueheueheuehu evet katılıyorum: D _________________ Her hırsı kaybettim; birisi olma arzusu yoktu, Bir şeye ulaşma arzusu yoktu. Yalnızca kendi içime atılmıştım. Bu bir boşluktu ve boşluk insanı deli eder. Ama Işığa giden tek kapı boşluktur. Buna, ancak delirmeye hazır insanlar erişirler demektir. |
|
| Başa dön |
|
 |
_MeT_ ShiniGami

Kayıt: Jul 05, 2005 Mesajlar: 1914 Nerden: Lubnatsİ =)
|
Tarih: Prş May 10, 2007 3:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #75 |
|
başlıktan bi bokluk olduğunu çıkardım da daha iyi bişey bekliyodum yani tepkilerde baya yapmacık olmuş çoğun kişinin üsteki arkadaşlar güldür saolsunlar  _________________
Kahpe kızı avlamak.. |
|
| Başa dön |
|
 |
mizantropist Veled-i METAL


Kayıt: Apr 24, 2007 Mesajlar: 116 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cmt May 12, 2007 7:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #76 |
|
| bende sonunda bi bokluk çıkacağını tahmin etmiştim zuhahahahaha..... |
|
| Başa dön |
|
 |
Kataklysm desiderius

Kayıt: Apr 12, 2005 Mesajlar: 4091 Nerden: Gobi Çölü
|
Tarih: Pzr May 20, 2007 12:09 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #77 |
|
ha ha ha bence ortaokul cocuğunun yazdığı bi şiir _________________ http://www.huunhuurtu.com/ |
|
| Başa dön |
|
 |
maniac_slyr Zehir Hafiye


Kayıt: Oct 31, 2006 Mesajlar: 331 Nerden: büyük kötü şehir==> istanbul
|
Tarih: Pzr May 20, 2007 12:26 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #78 |
|
lan bende mi bir sorun var anlamadım ama o kadar komik gelmedi :S ama güzel yinede _________________ Thrash Till Death... |
|
| Başa dön |
|
 |
BLooDyies Veled-i METAL


Kayıt: Mar 19, 2007 Mesajlar: 105 Nerden: Cehennem!
|
Tarih: Pzr May 20, 2007 8:53 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #79 |
|
kardeşim maniac bişey olmus saolsın cok ilginç bir olay  _________________ |..Hottest Douchebags in Black Metal in marduk !..| |
|
| Başa dön |
|
 |
ShadoWMessiaH Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 31, 2007 Mesajlar: 878 Nerden: İzmir
|
Tarih: Pzr May 20, 2007 12:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #80 |
|
heheheheheheeuehehe süperr  _________________ [?/!]Gøđ AllяεäđΨ ¢uяsêď Mє!...[?/!]
|
|
| Başa dön |
|
 |
|