| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
evildoer Sebil-i Sübyan


Kayıt: Mar 09, 2005 Mesajlar: 68
|
Tarih: Çrş Mar 09, 2005 1:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #81 |
|
opeth,gothıc grupların hepsı.gleam rock.alternatıve _________________ anti gothic - anti human - anti life |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Nordavind Veled-i METAL


Kayıt: Mar 28, 2005 Mesajlar: 138 Nerden: From a galaxy far, far away..
|
Tarih: Pts Mar 28, 2005 11:39 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #82 |
|
malesef dream theatre  |
|
| Başa dön |
|
 |
belphegor83 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 06, 2005 Mesajlar: 32 Nerden: cehennemin dibi ..
|
Tarih: Pts Mar 28, 2005 12:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #83 |
|
iron maiden'i hala sevebilmiş diilim .. _________________ My final days are counting
I can wash away this pain
My body's getting colder
Oh, I feel so unafraid
On death row. |
|
| Başa dön |
|
 |
rauko Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 22, 2005 Mesajlar: 29 Nerden: samsun
|
Tarih: Pts Mar 28, 2005 1:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #84 |
|
iron maiden......pantera...... _________________ o gün bu günse bu gün o gündür... |
|
| Başa dön |
|
 |
bLack_robe Veled-i METAL


Kayıt: Mar 06, 2005 Mesajlar: 128
|
Tarih: Pts Mar 28, 2005 4:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #85 |
|
| System,Iron maiden, |
|
| Başa dön |
|
 |
Nordavind Veled-i METAL


Kayıt: Mar 28, 2005 Mesajlar: 138 Nerden: From a galaxy far, far away..
|
Tarih: Sal Mar 29, 2005 9:17 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #86 |
|
hm ayrica garip bir sekilde gnr. sarkilari bir yerlerde calarsa dinliyorum rahatsiz olmadan ama tek basima asla dinlemiyorum. yada bilgisayarimda mp3lerini bulundurmuyorum.. cd lerini almiyorum falan filan
pantera'da da ayni durum var.. |
|
| Başa dön |
|
 |
demonicewolf Sebil-i Sübyan


Kayıt: Mar 01, 2005 Mesajlar: 71 Nerden: demonearth
|
Tarih: Sal Mar 29, 2005 12:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #87 |
|
slayer _________________ The End Of The Road And My End |
|
| Başa dön |
|
 |
sepultra68 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 01, 2005 Mesajlar: 40
|
Tarih: Sal Mar 29, 2005 4:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #88 |
|
iron maiden
megadeth
korn
scorpion
dream theatre
paradise lost _________________ geceler tanir beni
konarim gocerim ben
geceler tanir beni
kan damlar icerim ben |
|
| Başa dön |
|
 |
FuRY Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 20, 2004 Mesajlar: 228 Nerden: tekirdağ
|
Tarih: Prş Mar 31, 2005 10:48 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #89 |
|
| anathema abicim bu kdr mı boktan olur bi gruppp |
|
| Başa dön |
|
 |
soul_of_black Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 31, 2005 Mesajlar: 3 Nerden: over the wall
|
Tarih: Prş Mar 31, 2005 6:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #90 |
|
dream theatre,manowar,metallica,blind guardian,hammerfall....
thrash rulesss!!!:... _________________ The cry's answers wonder why, why it's time to die
Time to die alone, cause I'm wasting too much time
Wandering down the line reason why I go my own! |
|
| Başa dön |
|
 |
sepultra68 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 01, 2005 Mesajlar: 40
|
Tarih: Prş Mar 31, 2005 7:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #91 |
|
bu arada bulutsuzluk ozlemi ni unuttum yavasogullarinin sesi berbat _________________ geceler tanir beni
konarim gocerim ben
geceler tanir beni
kan damlar icerim ben |
|
| Başa dön |
|
 |
aLchoLic Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 09, 2005 Mesajlar: 289 Nerden: Ne Nerden
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 3:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #92 |
|
rammstein adamlarn konserlerinde giydii kyafetleri hiç beyenmiyorm klpleri izlerken de söle gözlerimi kapatıp dinlediimde Tamam işte budur diyorm ama olmuo.. _________________ There is no tomorrow and no today
My soul is not for eternity
And I know I will fade away, In memories |
|
| Başa dön |
|
 |
high Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 30, 2005 Mesajlar: 383 Nerden: kimsenin gelmedigi yer
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 4:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #93 |
|
| abi bak kızacaksınız ama ben black metale 1türlü alısamadım ne yapim hardcore,thrash rlz |
|
| Başa dön |
|
 |
VentoR Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 05, 2004 Mesajlar: 381 Nerden: bandırma/izmit
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 5:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #94 |
|
| MaRDuK_666 demiş ki: |
| anathema abicim bu kdr mı boktan olur bi gruppp |
doğru söze ne denir... _________________ antiAnathema |
|
| Başa dön |
|
 |
vader_em_all Sebil-i Sübyan


Kayıt: Mar 20, 2005 Mesajlar: 59
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 5:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #95 |
|
o kadar dinlemeye çalıştım megadeth ve manowar
ı fakat bir türlü ısınamadım
başka...anathema ve system of a down
ya bide metallica'ya karşı neden bu kadar nefret besliyosunuz hiç anlamıyorum!!!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
VentoR Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 05, 2004 Mesajlar: 381 Nerden: bandırma/izmit
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 6:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #96 |
|
| vader_em_all demiş ki: |
ya bide metallica'ya karşı neden bu kadar nefret besliyosunuz hiç anlamıyorum!!!!! |
sen bilmiyosun kardeş yeni trend o.metallicaya ne kadar bo atarsan o kadar aşmış oluyosun öğren bunları...  _________________ antiAnathema |
|
| Başa dön |
|
 |
kirkmaster Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 25, 2005 Mesajlar: 22
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 6:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #97 |
|
| VentoR demiş ki: |
| vader_em_all demiş ki: |
ya bide metallica'ya karşı neden bu kadar nefret besliyosunuz hiç anlamıyorum!!!!! |
sen bilmiyosun kardeş yeni trend o.metallicaya ne kadar bo atarsan o kadar aşmış oluyosun öğren bunları...  |
Süpersin abi budur  _________________ Uyarı: Imzaya resim koymak yasaktır.
Fight Fire With Fire |
|
| Başa dön |
|
 |
kirkmaster Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 25, 2005 Mesajlar: 22
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 6:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #98 |
|
Iron Maiden'a bir türlü alışamadım...
Cradle Of Filth tarzı grupları zaten dinlemem.... _________________ Uyarı: Imzaya resim koymak yasaktır.
Fight Fire With Fire |
|
| Başa dön |
|
 |
DarKeNed Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 19, 2004 Mesajlar: 34 Nerden: 64
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 6:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #99 |
|
Deicide'a bi türlü alışamadım.Müziklerini nedense itici geliyor ama dinneyennere de saygıyı kasmam  _________________ AKA Ñø§FëRätµ |
|
| Başa dön |
|
 |
deathnightwarior Sebil-i Sübyan


Kayıt: Oct 02, 2004 Mesajlar: 68 Nerden: ist
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 6:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #100 |
|
| metallica (genelde herkes metallica ile metale başlarmış ama ben hiç ısınamıyorum iyiki metal dinlemeye başlamadan önce duymadım duysaydım metal dinlemezdim herhalde) |
|
| Başa dön |
|
 |
|