Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 115 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 981 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 663 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 825 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1362 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1035 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 801 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2500 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2773 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3504 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Alabama Thunderpussy
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 6,464
Üye(ler): 0
Toplam: 6,464
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - ne isterdin ne oldun?
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

ne isterdin ne oldun?
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Geyik
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
RaistlinMajere
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Apr 30, 2005
Mesajlar: 149
Nerden: ankara

MesajTarih: Pts Eyl 05, 2005 3:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #61   

psikolog olmak isterdim..ama simdi uluslr ilsk okuorum ne olcamı bende bilmiyorum sonumuz hayrola.. Very Happy
_________________
shirki muan..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
Endtime
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Aug 19, 2005
Mesajlar: 118


MesajTarih: Pts Eyl 05, 2005 6:48 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #62   

eşit ağırlıkçı olmak isterdim ama sayısalcı oldum:p
_________________
...archaic pearls of sleep and death
the voice of december losing its breath
and the floweryard of white and grey is haunted...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Rejected
Zeppelin FAN


Kayıt: Jun 05, 2005
Mesajlar: 685


MesajTarih: Pts Eyl 05, 2005 6:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #63   

walla sosyolog olmak isterdim hala da istiom şansım war....
_________________
Jeff Hanneman ile Kerry King kavga ediyorlarmış Tom Araya girmiş düzelmiş
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Queen_Archfiend
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 11, 2005
Mesajlar: 447
Nerden: where at night the mood grouse

MesajTarih: Çrş Eyl 07, 2005 5:43 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #64   

walla ben öğretmen olmak istiyom ama hala bi bok olamadık hehehe Very Happy hayat işte napıcaaan
_________________
DO NOT LOVE UNLESS....
YOU EXPECT PAÃN ! ! ! !
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
vlad1462
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Sep 09, 2005
Mesajlar: 149
Nerden: istanbul

MesajTarih: Pts Eyl 12, 2005 10:00 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #65   

ne olacağım önemli değildi,mutlaka bi üniversitede okuyup bişeyler olucaktım,annem öyle diyodu.anneme güveniyodum,çalışsamda çalışmasamda üniversiteye girecektim,nasıl olcağı önemli değildi. iki sene üst üste sınıfta kalınca gerçekle yüzyüze geldik.lise hayatı bitti.sonra dışardan meslek lisesini bitirdim,şimdilerde mekaniker diye geçiniyoruz bakalım,ilerde nolucaz.annemsee hala bi üniversiteye gideceğimi hayal edip duruyor,sormuyo bu çocuğun kafası biboka basıyomu,salak işte
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
MinnequiN
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Sep 05, 2005
Mesajlar: 886


MesajTarih: Sal Eyl 13, 2005 8:21 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #66   

ben yazılımcı olmak istıyodum donanımcı oldum

kascam yakında yazılımcı olcam kararlıyım
_________________
---------------
---------------
--------------- Ehüehü Very Happy Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
unless
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 12, 2005
Mesajlar: 89
Nerden: bursaa

MesajTarih: Çrş Eyl 14, 2005 12:32 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #67   

örtmen olmak istiodum örtmen oldum Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
lethal
..........


Kayıt: May 23, 2005
Mesajlar: 1800
Nerden: istanbul...

MesajTarih: Çrş Eyl 14, 2005 11:27 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #68   

korsan olmak istiyordum ...geç doğmuşum....
bi bok olamıcam...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
slayer20
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Aug 17, 2005
Mesajlar: 77


MesajTarih: Çrş Eyl 14, 2005 1:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #69   

istanbulda üni. okumak istiyodum düzcede okuyom..... nedir bu ya hayatmı.....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
punky_sputnik
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 22, 2004
Mesajlar: 5592
Nerden: dnzli

MesajTarih: Sal Hzr 13, 2006 7:17 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #70   

bi halt olmak istemiodum olmadım..
_________________
Alive with the sounds of the pain, I die to want to live.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Myspace Profil
duslemselboyut
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 28, 2005
Mesajlar: 1726
Nerden: diye sorarlar adama

MesajTarih: Sal Hzr 13, 2006 7:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #71   

5 gun sora sınava gırcem mımar olmak ıstıyom sınavdan sora anlarım ne bok olcagını tekrar yazcam bakım n olcam.

buyuk ıhtımalle su urunlerı
_________________
www.cemgoksen.net
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Sal Hzr 13, 2006 7:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #72   

yerli olmayı isterdim...
Göçmen oldum, yürür oldum...Smile
_________________
eliminate all the feelings...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
_MeT_
ShiniGami


Kayıt: Jul 05, 2005
Mesajlar: 1914
Nerden: Lubnatsİ =)

MesajTarih: Sal Hzr 13, 2006 9:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #73   

her zaman kim seziz bi şarapçı olmak istedim sahiplenen çok oldu hepsi teker teker gidiyo ben de şarbımı sahiplenicem heralde
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
leshburn
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 05, 2006
Mesajlar: 428
Nerden: Sakarya

MesajTarih: Çrş Hzr 14, 2006 4:21 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #74   

paralı olmak isterdim parasız oldum iyi mi..Razz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
blackbone
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 3396
Nerden: kuyunun en dibinden

MesajTarih: Çrş Hzr 14, 2006 5:54 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #75   

ingilizce öğretmeni olurum diyodum olmadım got oldum
_________________
Ben karanlık kadar aydınlığım...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
devils_N_angels
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 23, 2006
Mesajlar: 1537


MesajTarih: Çrş Hzr 14, 2006 3:48 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #76   

blackbone demiş ki:
ingilizce öğretmeni olurum diyodum olmadım got oldum

bende istiyorm ama olamıcam
_________________
Öyle büyük ki içimdeki boşluğum,ne koyarsam koyayım dolmuyor...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
TheTooGood
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: May 12, 2005
Mesajlar: 3714
Nerden: Bakırköyü

MesajTarih: Çrş Hzr 14, 2006 4:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #77   

lahmacın istiıodum dürüm getirdiler
_________________
Bir gün herşeyi bırakıp güneye yerleşicem
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
songsofdarkness
Empyrium Fan


Kayıt: Dec 15, 2004
Mesajlar: 1389
Nerden: istanbul

MesajTarih: Çrş Hzr 14, 2006 4:05 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #78   

ressam olmak isterdim

şu an resim çiziyorum... tablo filan yapıorum denemelerim var şiir yazıyorum...afiş tasarım elbise tasarım grafik tasarıma merak sardım sahne kostüm tasarımı yapıyorum şu sıra büyük bi oyunun sahnesi için çalışıyorum..dahanda bitmedi
off anam off çorba oldm bende...
_________________
Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.

İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
deephuman
 


Kayıt: Nov 23, 2005
Mesajlar: 3258
Nerden: Bakırköy

MesajTarih: Çrş Hzr 14, 2006 4:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #79   

MinnequiN demiş ki:
ben yazılımcı olmak istıyodum donanımcı oldum

kascam yakında yazılımcı olcam kararlıyım

aman yaw boşver bende donanımcı olmak istedim yazılımcı oldum yer deiştirelim Very Happy
_________________
Biz de öldük, ama her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik. Teşekkürler dünya..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
DarKSiLeNce
Children Of Bodom FAN


Kayıt: Aug 21, 2005
Mesajlar: 1932
Nerden: Manisa / Aydin / İzmiR

MesajTarih: Çrş Hzr 14, 2006 4:31 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #80   

bilgisayar müh istedim gıda müh oldum ne alaka Very Happy
_________________
Ive got a F and a C and Ive got a K too,and only thing missing is a bitch like yoU!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger Facebook Profil
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Geyik Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
4. sayfa (Toplam 7 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.33 Saniye
Untitled Document