| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
RaistlinMajere Veled-i METAL


Kayıt: Apr 30, 2005 Mesajlar: 149 Nerden: ankara
|
Tarih: Pts Eyl 05, 2005 3:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #61 |
|
psikolog olmak isterdim..ama simdi uluslr ilsk okuorum ne olcamı bende bilmiyorum sonumuz hayrola..  _________________ shirki muan.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Endtime Veled-i METAL


Kayıt: Aug 19, 2005 Mesajlar: 118
|
Tarih: Pts Eyl 05, 2005 6:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #62 |
|
eşit ağırlıkçı olmak isterdim ama sayısalcı oldum:p _________________ ...archaic pearls of sleep and death
the voice of december losing its breath
and the floweryard of white and grey is haunted... |
|
| Başa dön |
|
 |
Rejected Zeppelin FAN

Kayıt: Jun 05, 2005 Mesajlar: 685
|
Tarih: Pts Eyl 05, 2005 6:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #63 |
|
walla sosyolog olmak isterdim hala da istiom şansım war.... _________________ Jeff Hanneman ile Kerry King kavga ediyorlarmış Tom Araya girmiş düzelmiş |
|
| Başa dön |
|
 |
Queen_Archfiend Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 11, 2005 Mesajlar: 447 Nerden: where at night the mood grouse
|
Tarih: Çrş Eyl 07, 2005 5:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #64 |
|
walla ben öğretmen olmak istiyom ama hala bi bok olamadık hehehe hayat işte napıcaaan _________________ DO NOT LOVE UNLESS....
YOU EXPECT PAÃN ! ! ! ! |
|
| Başa dön |
|
 |
vlad1462 Veled-i METAL


Kayıt: Sep 09, 2005 Mesajlar: 149 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts Eyl 12, 2005 10:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #65 |
|
| ne olacağım önemli değildi,mutlaka bi üniversitede okuyup bişeyler olucaktım,annem öyle diyodu.anneme güveniyodum,çalışsamda çalışmasamda üniversiteye girecektim,nasıl olcağı önemli değildi. iki sene üst üste sınıfta kalınca gerçekle yüzyüze geldik.lise hayatı bitti.sonra dışardan meslek lisesini bitirdim,şimdilerde mekaniker diye geçiniyoruz bakalım,ilerde nolucaz.annemsee hala bi üniversiteye gideceğimi hayal edip duruyor,sormuyo bu çocuğun kafası biboka basıyomu,salak işte |
|
| Başa dön |
|
 |
MinnequiN Forum Hayvanı


Kayıt: Sep 05, 2005 Mesajlar: 886
|
Tarih: Sal Eyl 13, 2005 8:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #66 |
|
ben yazılımcı olmak istıyodum donanımcı oldum
kascam yakında yazılımcı olcam kararlıyım _________________ ---------------
---------------
--------------- Ehüehü
|
|
| Başa dön |
|
 |
unless Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 12, 2005 Mesajlar: 89 Nerden: bursaa
|
Tarih: Çrş Eyl 14, 2005 12:32 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #67 |
|
örtmen olmak istiodum örtmen oldum  |
|
| Başa dön |
|
 |
lethal ..........

Kayıt: May 23, 2005 Mesajlar: 1800 Nerden: istanbul...
|
Tarih: Çrş Eyl 14, 2005 11:27 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #68 |
|
korsan olmak istiyordum ...geç doğmuşum....
bi bok olamıcam... |
|
| Başa dön |
|
 |
slayer20 Sebil-i Sübyan


Kayıt: Aug 17, 2005 Mesajlar: 77
|
Tarih: Çrş Eyl 14, 2005 1:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #69 |
|
| istanbulda üni. okumak istiyodum düzcede okuyom..... nedir bu ya hayatmı..... |
|
| Başa dön |
|
 |
punky_sputnik Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 22, 2004 Mesajlar: 5592 Nerden: dnzli
|
Tarih: Sal Hzr 13, 2006 7:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #70 |
|
bi halt olmak istemiodum olmadım.. _________________ Alive with the sounds of the pain, I die to want to live. |
|
| Başa dön |
|
 |
duslemselboyut Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 1726 Nerden: diye sorarlar adama
|
Tarih: Sal Hzr 13, 2006 7:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #71 |
|
5 gun sora sınava gırcem mımar olmak ıstıyom sınavdan sora anlarım ne bok olcagını tekrar yazcam bakım n olcam.
buyuk ıhtımalle su urunlerı _________________ www.cemgoksen.net |
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Sal Hzr 13, 2006 7:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #72 |
|
yerli olmayı isterdim...
Göçmen oldum, yürür oldum... _________________ eliminate all the feelings... |
|
| Başa dön |
|
 |
_MeT_ ShiniGami

Kayıt: Jul 05, 2005 Mesajlar: 1914 Nerden: Lubnatsİ =)
|
Tarih: Sal Hzr 13, 2006 9:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #73 |
|
| her zaman kim seziz bi şarapçı olmak istedim sahiplenen çok oldu hepsi teker teker gidiyo ben de şarbımı sahiplenicem heralde |
|
| Başa dön |
|
 |
leshburn Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 05, 2006 Mesajlar: 428 Nerden: Sakarya
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 4:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #74 |
|
paralı olmak isterdim parasız oldum iyi mi.. |
|
| Başa dön |
|
 |
blackbone Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 3396 Nerden: kuyunun en dibinden
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 5:54 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #75 |
|
ingilizce öğretmeni olurum diyodum olmadım got oldum _________________ Ben karanlık kadar aydınlığım... |
|
| Başa dön |
|
 |
devils_N_angels Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 23, 2006 Mesajlar: 1537
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 3:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #76 |
|
| blackbone demiş ki: |
| ingilizce öğretmeni olurum diyodum olmadım got oldum |
bende istiyorm ama olamıcam _________________ Öyle büyük ki içimdeki boşluğum,ne koyarsam koyayım dolmuyor... |
|
| Başa dön |
|
 |
TheTooGood Forum Hayvanı


Kayıt: May 12, 2005 Mesajlar: 3714 Nerden: Bakırköyü
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 4:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #77 |
|
lahmacın istiıodum dürüm getirdiler _________________ Bir gün herşeyi bırakıp güneye yerleşicem |
|
| Başa dön |
|
 |
songsofdarkness Empyrium Fan

Kayıt: Dec 15, 2004 Mesajlar: 1389 Nerden: istanbul
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 4:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #78 |
|
ressam olmak isterdim
şu an resim çiziyorum... tablo filan yapıorum denemelerim var şiir yazıyorum...afiş tasarım elbise tasarım grafik tasarıma merak sardım sahne kostüm tasarımı yapıyorum şu sıra büyük bi oyunun sahnesi için çalışıyorum..dahanda bitmedi
off anam off çorba oldm bende... _________________ Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.
İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU... |
|
| Başa dön |
|
 |
deephuman

Kayıt: Nov 23, 2005 Mesajlar: 3258 Nerden: Bakırköy
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 4:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #79 |
|
| MinnequiN demiş ki: |
ben yazılımcı olmak istıyodum donanımcı oldum
kascam yakında yazılımcı olcam kararlıyım |
aman yaw boşver bende donanımcı olmak istedim yazılımcı oldum yer deiştirelim  _________________ Biz de öldük, ama her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik. Teşekkürler dünya.. |
|
| Başa dön |
|
 |
DarKSiLeNce Children Of Bodom FAN

Kayıt: Aug 21, 2005 Mesajlar: 1932 Nerden: Manisa / Aydin / İzmiR
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 4:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #80 |
|
bilgisayar müh istedim gıda müh oldum ne alaka  _________________ Ive got a F and a C and Ive got a K too,and only thing missing is a bitch like yoU! |
|
| Başa dön |
|
 |
|