| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
dark_mousa Veled-i METAL


Kayıt: Oct 23, 2006 Mesajlar: 189 Nerden: izmir..
|
Tarih: Cmt Ksm 04, 2006 12:16 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
finallerde felsefe sınawında hoca sadec bi soru sormş: ''alınabilecek en büyük risk nedir?''
herkes bşlmş bi sürü şey yazmaya..süre bittiinde öğrencilerden biri boş kağıt wermiş..
sonra ööretmen merak etmiş ve öğrenciye nedn boş kağıt verdiğini sormuş..öğrenci:
''o kağıdı boş vermek alabileceğim en büyük riskti'' demiş..sonuç,,100..
yine bi felsefe sınawı sorusu..tek soru we 100 puan değerinde..soru:
''neden?''
100 alan tek öğrenci war..werdiği cevap:
''çünkü'' _________________ karanlık,,sessizlik we soğuk..gölgeler we hiçliğin kokusu..
hiçbişey yapmayan hiçkimse yok o yüzden hiçbişey deişmedi... |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
eddys Zehir Hafiye


Kayıt: May 12, 2005 Mesajlar: 204
|
Tarih: Cmt Ksm 04, 2006 1:05 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
ahmet şerif izgören'nin halkla ilişkiler bölümünde hocalık yaptığı dönemde, final sınavında sorduğu soru 'Her sabah bu katta temizlik yapan kadının adı nedir?' ve hiçbir öğrenci bu soruya cevap verememiş.
Bir tane daha vardı; başka bi üniversiteden sorduğu sınav soruları nedeniyle atılıp bizim okula gelen hocayla ilgili baya efsaneler dönmüştü, adam sınav sistemine karşı oldugu için sınav yapmıyormuş ama yönetim sınav yapması gerektiği ve bunun bi zorunluluk oldugunu söyleyince adam sınavda 'Tarhana çorbası nasıl yapılır? 'Dolma nasıl doldurulur?'gibi sorular sormuş artık nekadar doğruysa... _________________ Being consciousness is a torment
The more we learn is the less we get
Every answer contains a new quest
A quest to non existence, a journey with no end.
|
|
| Başa dön |
|
 |
DarkStyle Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 06, 2006 Mesajlar: 27 Nerden: IstanbuL
|
Tarih: Cmt Ksm 04, 2006 11:17 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
beğendim Bendede böyle bir text wardı bulursam koyucam. _________________ Black Hearts Now Reign... |
|
| Başa dön |
|
 |
Gregory_Y_Novih Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 12, 2006 Mesajlar: 17 Nerden: İstanbul-Bursa-Eskişehir
|
Tarih: Cmt Ksm 04, 2006 9:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
| lise 2 de tarih sınavında (sınav boşluk doldurmaydı) tam hatırlamıyorum ama xxxx ile xxxx tarihleri arasında padişah kimdir diyodu "Fatih Terim" demiştim yine aynı sınavda padişah xxxx hangi yıllar arasında padişahlık yapmıştır vardı ona da 1996 - 2000 yazmıştım. Yine aynı sınavda bikaç tane daha aptalca cevabım vardı ama hatırlamıyorum |
|
| Başa dön |
|
 |
MethaL Forum İnsanı

Kayıt: Jun 28, 2005 Mesajlar: 4764 Nerden: İstanbuL
|
Tarih: Cmt Ksm 04, 2006 9:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
cilgin felsefe hocasi 100 puanlik tek soruyu yanindaki sandalyeyi
gostererek sorar:
"bana bu sandalyenin varolmadigini kanitlayin!"
100 puan alan tek ki$inin cevabi ise sadece $udur:
"hangi sandalye "
Bu fazlasıyla zekice  _________________ Nefrete Sevgiden Daha Çok Güvenirim Dedi ŞeYTaN..ÇÜNKÜ NEFRETİN SAHTESİ OLMAZ..! |
|
| Başa dön |
|
 |
deathrash Forum Hayvanı


Kayıt: May 30, 2006 Mesajlar: 1513 Nerden: Kadıköyü
|
Tarih: Cmt Ksm 04, 2006 10:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
güzel lan. . _________________ Uyarı: Osurmak Yasaktır. |
|
| Başa dön |
|
 |
aaaarrghh Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 26, 2005 Mesajlar: 370 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cmt Ksm 04, 2006 10:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
günaydın ali:D  _________________ Hissetmemek bir meziyettir bazen...
donmuş bileklerini kesemez insan
Hissetmemek bir eziyettir bazen...
donmuş bileklerini kesemez insan |
|
| Başa dön |
|
 |
deathrash Forum Hayvanı


Kayıt: May 30, 2006 Mesajlar: 1513 Nerden: Kadıköyü
|
Tarih: Cmt Ksm 04, 2006 10:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
her soruya aynı grafği çizmem ve hocanın bir grafik daha ezberlemelisin yazması. .
bir arkadaş her soruya e=mc2 yazmıştı ona çok gülmüştüm. . _________________ Uyarı: Osurmak Yasaktır. |
|
| Başa dön |
|
 |
cortforever Veled-i METAL


Kayıt: Oct 21, 2006 Mesajlar: 114 Nerden: izmir&balikesir
|
Tarih: Pzr Ksm 05, 2006 2:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
sanırım odtuydu felsefe sınavı ders ingilizce işleniyor
soru:why?
cevap:why not
değerlendirme :100 puan _________________ to be yourself is all that you can do |
|
| Başa dön |
|
 |
razonan Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 14, 2006 Mesajlar: 299 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pzr Ksm 05, 2006 4:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #30 |
|
hoca herkesin bir ağaç yaprağı çizmesini ister
herkes güzel güzel yapraklar çizmeye uğraşırken bi tanesi boş kağıdın ortasına yeşil bi çizgi atıp çıkar
çam yaprağıdır o çizgi _________________ you know i'm born to lose, and gambling's for fools,
but that's the way i like it baby,
i don't wanna live for ever,
and don't forget the joker! |
|
| Başa dön |
|
 |
sorumsuz Zehir Hafiye


Kayıt: May 18, 2005 Mesajlar: 371 Nerden: ist
|
Tarih: Pzr Ksm 05, 2006 8:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #31 |
|
harbi iyi _________________ ölüm için yaşa yaşam için öl! |
|
| Başa dön |
|
 |
Aslaseure Angélique

Kayıt: Sep 05, 2006 Mesajlar: 813 Nerden: izmir - ankara arası dönüp durmakta
|
|
| Başa dön |
|
 |
scryer Veled-i METAL


Kayıt: Oct 28, 2006 Mesajlar: 197 Nerden: ankara-afyon
|
Tarih: Pzr Ksm 05, 2006 9:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #33 |
|
ha ha ha inanılmaz ya _________________ Kelimelerin girebildiği yerde,silah patlatmaya lüzum yoktur |
|
| Başa dön |
|
 |
kugu_golu_pogosu Opeth FAN

Kayıt: Aug 18, 2006 Mesajlar: 367 Nerden: kocaeli / Sakarya
|
Tarih: Pts Ksm 06, 2006 7:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #34 |
|
öğrenci: Hocam Soru Umarım Perspektif Değildir Hiç ÇAlışmadımda...
Öğretmen: İyi Ozaman KaLdın!
Sınav Tek Ders Bütünleme Sınavı  _________________ ŞEREFSİZLERE, RUH HASTALARINA, KALLEŞLERE, ADİLERE, RUHSUZLARA, İKİ YÜZLÜLERE, KARAKTERSİZLERE, KORKAKLARA, YALANCILARA RAĞMEN, DURMADAN, YILMADAN.. `METAL` |
|
| Başa dön |
|
 |
metalic_wolf Forum Hayvanı


Kayıt: May 09, 2006 Mesajlar: 838 Nerden: bursaspor şehrinden
|
Tarih: Pts Ksm 06, 2006 11:48 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #35 |
|
harbiden etkileyicix olmuş _________________ bir gün bütün türk devletleri çin seddinin sınırında buluşacak
M.KEMAL ATATÜRK |
|
| Başa dön |
|
 |
jadeyit Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 16, 2007 Mesajlar: 60 Nerden: cehennemin dibisi
|
Tarih: Pts Ağu 06, 2007 12:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #36 |
|
heheheheh hepside güselmiş yahuuu _________________ cekilin karanliklar rahat birakin beni ölüme yaklasmısken dondurmein yolumdan bedenimi |
|
| Başa dön |
|
 |
battlehammer Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 04, 2007 Mesajlar: 294 Nerden: kayseRi
|
Tarih: Pts Ağu 06, 2007 12:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #37 |
|
| bıde bızım lıse 2 dekı matematıkcı wardı karı bı soruyu 3 yolla cozerdı cok zekıydı ama bı garıplık wardı uc farklı cewap bulurdu kapardık sınıfca sonra dısıplın... |
|
| Başa dön |
|
 |
DeViLseeD Hayvansal Forum

Kayıt: Jul 25, 2007 Mesajlar: 1191 Nerden: no :23 kat :3
|
Tarih: Pts Ağu 06, 2007 12:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #38 |
|
soru; ahmet hasim'in en unlu eserlerinin toplandigi eserin adi nedir
cevap; best of ahmet hasim
bu cok hosuma gitti valla   _________________ ıssız |
|
| Başa dön |
|
 |
Skjaldmaer ss...

Kayıt: Jun 07, 2007 Mesajlar: 1520
|
Tarih: Pts Ağu 06, 2007 1:04 pm Mesaj konusu: Re: Sınavlara Verilmiş İlginç Cevaplar.. |
Mesaj: #39 |
|
| Corpse demiş ki: |
| Soguk_Beden demiş ki: |
cilgin felsefe hocasi 100 puanlik tek soruyu yanindaki sandalyeyi
gostererek sorar:
"bana bu sandalyenin varolmadigini kanitlayin!"
100 puan alan tek ki$inin cevabi ise sadece $udur:
"hangi sandalye " |
 |
çok zekice  _________________ boris olshansky |
|
| Başa dön |
|
 |
ScrumphessiS Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 23, 2007 Mesajlar: 59 Nerden: bursa
|
Tarih: Çrş Ağu 08, 2007 4:30 pm Mesaj konusu: Re: Sınavlara Verilmiş İlginç Cevaplar.. |
Mesaj: #40 |
|
| Soguk_Beden demiş ki: |
cilgin felsefe hocasi 100 puanlik tek soruyu yanindaki sandalyeyi
gostererek sorar:
"bana bu sandalyenin varolmadigini kanitlayin!"
100 puan alan tek ki$inin cevabi ise sadece $udur:
"hangi sandalye " |
bu çok güzel
bu sene biyolojide bir çiçegin tek çenekli mi çift çenekli mi olduğunu nasıl anlaşılır? sorusu vardı bende yaprağı elimize alırız,dokusunu inceleriz,bir cenek varsa tek 2 cenek varsa çift yazmıstım 10 puanlık sorudan 7 puan almıştım ve o 7 puan sayesinde sınıfı geçtim  |
|
| Başa dön |
|
 |
|