| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
SchismetaL Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 10, 2006 Mesajlar: 1104 Nerden: İzmir
|
Tarih: Pzr Ekm 15, 2006 6:00 pm Mesaj konusu: Öğretmenlerin msn adresleri :D |
Mesaj: #1 |
|
Tarih ögretmeni
Taaruzdayız @meb.com
İngilizce Ögretmeni
alwayStrYharD @meb.com
Almanca Ögretmeni
HalloMaMa @meb.com
Matematik Ögretmeni
Kosinüs_Kotanjant @meb.com
Geometri Ögretmeni
komsuKenar_Bolu_hip otenUs @meb.com
Din Kül. ve Ahl.Bil. Ögretmeni
walla_hülazim @meb.com
Beden Ögretmeni
kOs_kizim_kOs_oglum _kOs @meb.com
Cografya Ögretmeni
Engebeli_Ovada_Capkinlik @meb.com
Kimya Ögretmeni
atomların_efendisi @meb.com
Fizik Ögretmeni
Mc_Delta_T @meb.com
Biyoloji Ögretmeni
KoNtraktil_hoca @meb.com
Edebiyat Ögretmeni
esdi_nesim-i_nev-bahar_acildi_guller_suhdem @meb.com
Resim Ögretmeni
naturmortun_buyusu @meb.com
Müzik Ögretmeni
biz_heybelide_her_gece_mehtaba_cikardik @meb.com |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Aslaseure Angélique

Kayıt: Sep 05, 2006 Mesajlar: 813 Nerden: izmir - ankara arası dönüp durmakta
|
|
| Başa dön |
|
 |
InquistionSymphony Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 38 Nerden: isT
|
Tarih: Pzr Ekm 15, 2006 6:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #3 |
|
güzel |
|
| Başa dön |
|
 |
skuggor "ut ur graven"

Kayıt: Sep 04, 2004 Mesajlar: 4758 Nerden: dunia.
|
Tarih: Pzr Ekm 15, 2006 6:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #4 |
|
keh.keh.keh. bu nedir ya. _________________ silence... |
|
| Başa dön |
|
 |
zaag Forum Hayvanı


Kayıt: May 30, 2006 Mesajlar: 520 Nerden: istanbul kadıköyy
|
Tarih: Pzr Ekm 15, 2006 7:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #5 |
|
hos olmus _________________ Bir Şeyi Ne Kadar Az Bilirsen O Kadar Radikal Savunursun!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
ebru_staybrutal Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 05, 2005 Mesajlar: 25
|
Tarih: Pzr Ekm 15, 2006 8:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #6 |
|
Edebiyat Ögretmeni
esdi_nesim-i_nev-bahar_acildi_guller_suhdem @meb.com:)
süper olmuş...... _________________ LONG LİVE ROCK nROLL |
|
| Başa dön |
|
 |
Er2 The Eternal

Kayıt: Sep 20, 2005 Mesajlar: 5606 Nerden: decessoo
|
Tarih: Pzr Ekm 15, 2006 8:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #7 |
|
saçmaaa geldi biras  |
|
| Başa dön |
|
 |
redeath333 Slipknot FAN

Kayıt: Oct 22, 2004 Mesajlar: 4538 Nerden: İZmir
|
Tarih: Pts Ekm 16, 2006 1:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #8 |
|
yanlarında resimleride olsaydı keşke  |
|
| Başa dön |
|
 |
WastingMyHate Bloodline

Kayıt: Jun 03, 2006 Mesajlar: 2176 Nerden: Istanbul...
|
Tarih: Pts Ekm 16, 2006 3:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #9 |
|
Müdür yardımcısı :
yakalarsam_Mujks @meb.com _________________ The Broadcast like their prayers went unanswered and ignored
god, like the rest of the world, just watched in silence |
|
| Başa dön |
|
 |
Tiphareth Fist of Mjollnir

Kayıt: Aug 22, 2006 Mesajlar: 481 Nerden: İzmir/İstanbul
|
Tarih: Pts Ekm 16, 2006 4:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #10 |
|
Bence güzel olmus..
Müdür için;
bekci @meb.com olsa daha iyi olur -P _________________ what i am to you is not what you mean to me
you give me miles and miles of mountains
and i'll ask for the sea. |
|
| Başa dön |
|
 |
demonic_elf Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 13, 2006 Mesajlar: 24
|
Tarih: Sal Ekm 17, 2006 8:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #11 |
|
| güzel olmuş eline sağlık |
|
| Başa dön |
|
 |
Epilogue cosmic retribution

Kayıt: Sep 10, 2006 Mesajlar: 469 Nerden: samsun
|
Tarih: Sal Ekm 17, 2006 8:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #12 |
|
euheueh hocaların hepsi psikopat zaten psikopat1 psikopat2 die numaralandırıp gitseler de olurmuş aslında, ruh hastaları  _________________ Çok sahiplenmeden, Çok ait olmadan yasayacaksin.
Hem her an avuçlarindan kayip gidecekmis gibi,
Hem de hep senin kalacakmis gibi hayat,
İlişik yasayacaksin.
Ucundan tutarak...
Can YÜCEL |
|
| Başa dön |
|
 |
meNtal_illness MetalTR Radyo DJ

Kayıt: Jun 08, 2005 Mesajlar: 751 Nerden: İstanbuL
|
Tarih: Çrş Ekm 18, 2006 4:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #13 |
|
| gayet iiyiymiş... |
|
| Başa dön |
|
 |
drive_through Hypocrisy FAN

Kayıt: Jun 27, 2005 Mesajlar: 1741 Nerden: Maçka
|
Tarih: Prş Ekm 19, 2006 12:06 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #14 |
|
| Mc_delta_t neydi ya |
|
| Başa dön |
|
 |
jamesalanhetfield Schizophren

Kayıt: Nov 26, 2004 Mesajlar: 1490 Nerden: Skopje
|
Tarih: Prş Ekm 19, 2006 11:16 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #15 |
|
| DeBoRaH demiş ki: |
| drive_through demiş ki: |
| Mc_delta_t neydi ya |
fızıkte bı konu..kımya da da gecer..maddelerın katı sıvı gaz dönüşüm hallerındekı tepkıme ıcın gerekli ısıyı,kac gr madde acıga cıktıgını vs bulmamıza yarayan bır formul..
Q(ısı)=m(kütle).c(özısı).DeltaT(sıcaklık aralığı)  |
bılgılı ınsanın halıde bashka oluyor canım  |
|
| Başa dön |
|
 |
RoCKMaNiaC Sebil-i Sübyan


Kayıt: Oct 19, 2006 Mesajlar: 56
|
Tarih: Prş Ekm 19, 2006 7:35 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #16 |
|
| güzell... |
|
| Başa dön |
|
 |
mustafaslan Slayer FAN

Kayıt: Oct 07, 2005 Mesajlar: 95 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Ekm 19, 2006 9:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #17 |
|
HIh sacma geldi baya _________________ False sense of pride, satisfies
Theres no reason for suicide
Use your mind, and hope to find
Find the meaning of existence... |
|
| Başa dön |
|
 |
Linwe_Tiwele Dark Tranquillity

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 3343 Nerden: Rivendell..
|
Tarih: Cum Ekm 20, 2006 8:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #18 |
|
bizim biyolojicinin nicki ribozomdu ama hakkaten diğerlerinde de kendi isimleri yazıyo.. _________________ hedon!
your children wild and filled with death...
:.::ђανєη
|
|
| Başa dön |
|
 |
deadLocked Yaşamsal Çöküntü

Kayıt: Aug 05, 2006 Mesajlar: 295 Nerden: izmit Tanım:yasamsal cokuntu
|
Tarih: Cum Ekm 20, 2006 8:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #19 |
|
süper oLmus abi  _________________ Kanlı kollarımda bir ceset,
Kanlı kollarımda bir insan,
Kanlı kollarımda insanlar, dünya,yalanlar, ihanetler, acılar,
hepsi bir olmuşlar, hepsi tek olmuşlar,
benden beni almaya çalışıyorlar... |
|
| Başa dön |
|
 |
musukopat Veled-i METAL


Kayıt: Oct 22, 2004 Mesajlar: 182 Nerden: Önce allahtan sonra babamdan en sonda anamdan Niye sordun ki?
|
Tarih: Çrş Ekm 25, 2006 1:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #20 |
|
eheheh e fena deel _________________ The Specific
Ben doğdum ve neden kirlendi dünyam?? ya ölümüm , umudun ışığını yok etti yada ölüm , gerçeği hak etti. Çünkü beyaz gülün gölgesi bile karaymış maskeler yetmedi masumiyetimi örtmeye... |
|
| Başa dön |
|
 |
|