| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| başka biyerde uyurken çekineceğiniz en önemli madde? |
| osurmak |
|
10% |
[ 3 ] |
| horlamak |
|
16% |
[ 5 ] |
| oranın buranın açıkta kalması |
|
10% |
[ 3 ] |
| ne çekinmesi canım sen pireleri say |
|
63% |
[ 19 ] |
|
| Toplam Oylar : 30 |
|
| Yazar |
Mesaj |
dnz_angela Veled-i METAL


Kayıt: May 03, 2008 Mesajlar: 157
|
Tarih: Cmt Ağu 02, 2008 4:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #101 |
|
aamaannn gendi evimde uyuyamıom ama eer uyuduysamda uyanmak bilmem millet kalkar gahvaltı yapar öğlen yemeine doğru kalkarım çok ciddiyim nere olrsa olsun farketmez _________________ ANDURİL |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
expulse Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 08, 2007 Mesajlar: 402 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cmt Ağu 02, 2008 7:29 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #102 |
|
valla her yerde itinayla uyurum gerisi teferruattır  _________________ Dream Theater birdir John Petrucci de onun elçisidir... |
|
| Başa dön |
|
 |
deathforangel You Life To Hell

Kayıt: Jun 18, 2008 Mesajlar: 580 Nerden: istanbul-maltepe
|
Tarih: Pzr Ağu 03, 2008 9:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #103 |
|
ya benim rahatsızlıım bi yatağa sığmamam  _________________ HER CANLI BİR GÜN ÖLMÜ TADACAKTIR BUNDAN KAÇIŞ YOKTUR...! |
|
| Başa dön |
|
 |
BlackbATu Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 16, 2007 Mesajlar: 481 Nerden: Bursa&İstanbul
|
Tarih: Pzr Ağu 03, 2008 10:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #104 |
|
ben o yatağın yapısına kendimi ayarlayamam
bi şekilde rahatsız eder o yatak beni
ertesi gün sırt ağrıları çekabilirim bu yüzden
bi de başkasının horlamasından |
|
| Başa dön |
|
 |
Kataklysm desiderius

Kayıt: Apr 12, 2005 Mesajlar: 4091 Nerden: Gobi Çölü
|
Tarih: Pzr Ağu 03, 2008 10:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #105 |
|
Var ya bende tanık olmuştum Okul yıllarımda yurtta kalırken Oda'da asosyal bir arkadaş vardı Uyusunda sayıklar gibi kufur ediyodu
Odamı değiştirmek zorunda kalmıştım  _________________ http://www.huunhuurtu.com/ |
|
| Başa dön |
|
 |
konserve morgoth

Kayıt: Apr 11, 2007 Mesajlar: 3587 Nerden: Prusa
|
Tarih: Pzr Ağu 03, 2008 11:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #106 |
|
Yaw bunlar hiç aklıma gelmiyor ama yabancı yerde direk uykum kaçıyor benim. Uyuyamıyorum. ama böyle nedenlerden değil  _________________ http://metaltr.mybrute.com |
|
| Başa dön |
|
 |
Kataklysm desiderius

Kayıt: Apr 12, 2005 Mesajlar: 4091 Nerden: Gobi Çölü
|
Tarih: Pzr Ağu 03, 2008 11:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #107 |
|
| ImpLosioN demiş ki: |
Ardanın evinde mis gibi uyuyordun  |
3/4 saat birşey uyuyorsun sen zaten ... olsada olur olmasada olur durumundasın  _________________ http://www.huunhuurtu.com/ |
|
| Başa dön |
|
 |
konserve morgoth

Kayıt: Apr 11, 2007 Mesajlar: 3587 Nerden: Prusa
|
Tarih: Pzr Ağu 03, 2008 11:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #108 |
|
| ImpLosioN demiş ki: |
Ardanın evinde mis gibi uyuyordun  |
Yabancı mı la orası  |
|
| Başa dön |
|
 |
invasion Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 22, 2006 Mesajlar: 376 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Pts Ağu 04, 2008 1:29 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #109 |
|
horlamam ama osururum.yer, mevsim fark etmez üstümdeki kesinlikle sabah yerdedir o yüzden her yerim açıktır yani bi çekincem yok.  |
|
| Başa dön |
|
 |
bloodybaby cehennet

Kayıt: Jan 04, 2006 Mesajlar: 507 Nerden: İstanbul&Giresun üniversitesi
|
Tarih: Pts Ağu 04, 2008 2:08 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #110 |
|
valla yer mekan farketmez uykum varsa heryerde uyurum..zeusta bile uyuduğum oldu:)sadece yatak küçükse düşmekten korkarım..sevgilimle uyurken düşmüştüm bi kere tırsıyorum o yüzden:D _________________ Türk milleti gariptir
her bi lafı kaldırmaz
..bne dersin kızar da
s.k..sin aldırmaz
NEYZEN TEVFİK |
|
| Başa dön |
|
 |
Ave_Satanas Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 04, 2007 Mesajlar: 466 Nerden: Sodom&Gomorrah
|
Tarih: Pts Ağu 04, 2008 4:29 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #111 |
|
Yabancı bir evde hiç kalmadığım ve kalmayacağım için sorun teşkil edecek unsurları düşünmek yersiz
Evimde osurur evimde z*çarım oooh mis
Evceeezim evceezim,sn blirsin halceeezim demiş emmiler... _________________ Ave S6th6n6s
"Acı çekmenin,tekelinizde olduğunu mu sanıyorsunuz?"
"Merciful,Angel of Death! How you love your precious guilt?" |
|
| Başa dön |
|
 |
bindokuzyuz84 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 3046 Nerden: anKARA
|
Tarih: Pts Ağu 04, 2008 1:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #112 |
|
lavabo yu çok sorun ederim.. qenelde tutmaya çalışırım, zaten bünyede kasıyo amaaan yapma diye  _________________ ..Notalarına yaklaş aşkın ! |
|
| Başa dön |
|
 |
TaphLeGis Januse...

Kayıt: Jul 14, 2006 Mesajlar: 1489 Nerden: Tekirdağ
|
Tarih: Pts Ağu 04, 2008 2:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #113 |
|
Aynen lavabo kasar biraz ama tutmam,tutamam valla kusura kalmasınlar.Sifonun çalışmaması,tuvalet kağıdının olmaması gibi endişelerim oluyor benim genelde. _________________ Kefen ve gelinlik...Birbirinin aynı olan iki giysi...
Dinle bak!
Ölürken yaşamak,yaşarken ölmek...
Savaşırken teslim olmak ve teslim olurken savaşmak zorunda kalıyorsun...
Değil mi? |
|
| Başa dön |
|
 |
sta_N Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 23, 2008 Mesajlar: 311 Nerden: ankara
|
Tarih: Pts Ağu 04, 2008 8:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #114 |
|
| alkolün boku çıkmışsa halıya,oraya,buraya kusmaktan cekinirim ::: |
|
| Başa dön |
|
 |
kult_ov_azazel Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 01, 2008 Mesajlar: 381 Nerden: Hønefoss/Norway
|
Tarih: Pts Ağu 04, 2008 8:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #115 |
|
tanıdğm 1iyse hiçbişydn çekınmm beraber osurur berabr geğerriz zıçar dağıtrm ortalığı .)
yeni tanıştğm falansa ki başıma geldi netten tanıştğm bi kız gece beni evine çağırmıştı.. gittm ak o gün aklıma bi sürü şey gelmşti.. ya kız sadistse keser meser,, uyutp paramı,kredi kartımı çalr gibisndn nseki hepsi düşncede kaldı .)) _________________ Skald Av Satans Sol |
|
| Başa dön |
|
 |
DeViLseeD Hayvansal Forum

Kayıt: Jul 25, 2007 Mesajlar: 1191 Nerden: no :23 kat :3
|
Tarih: Pts Ağu 04, 2008 8:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #116 |
|
| kult_ov_azazel demiş ki: |
tanıdğm 1iyse hiçbişydn çekınmm beraber osurur berabr geğerriz zıçar dağıtrm ortalığı .)
yeni tanıştğm falansa ki başıma geldi netten tanıştğm bi kız gece beni evine çağırmıştı.. gittm ak o gün aklıma bi sürü şey gelmşti.. ya kız sadistse keser meser,, uyutp paramı,kredi kartımı çalr gibisndn nseki hepsi düşncede kaldı .)) |
bugunde hep internette tanıştığı insanlarla ilişki kuranlara denk geliyorum bana garib geliyor nedense birde yatmışın yok artık : ) _________________ ıssız |
|
| Başa dön |
|
 |
konserve morgoth

Kayıt: Apr 11, 2007 Mesajlar: 3587 Nerden: Prusa
|
Tarih: Pts Ağu 04, 2008 8:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #117 |
|
| kult_ov_azazel demiş ki: |
tanıdğm 1iyse hiçbişydn çekınmm beraber osurur berabr geğerriz zıçar dağıtrm ortalığı .)
yeni tanıştğm falansa ki başıma geldi netten tanıştğm bi kız gece beni evine çağırmıştı.. gittm ak o gün aklıma bi sürü şey gelmşti.. ya kız sadistse keser meser,, uyutp paramı,kredi kartımı çalr gibisndn nseki hepsi düşncede kaldı .)) |
adefghashgfjsgf aklına bunlar mı geldi ulan!1 eh be ya!! dfgs
"gittm ak o gün aklıma bi sürü şey gelmşti.." diyince ardından neler bekliyo insan.. ya kız sadistse dio dfgd |
|
| Başa dön |
|
 |
kult_ov_azazel Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 01, 2008 Mesajlar: 381 Nerden: Hønefoss/Norway
|
Tarih: Pts Ağu 04, 2008 8:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #118 |
|
alkjksfhsffs bekldklerini thmn ediyrm onları yazmya gerk duymdm. site kaldırmaz .)) aakjkadadf _________________ Skald Av Satans Sol |
|
| Başa dön |
|
 |
callap Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007 Mesajlar: 806 Nerden: antalya
|
Tarih: Sal Ağu 05, 2008 7:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #119 |
|
ağzıma böcek kaçacak diye tırsarım  |
|
| Başa dön |
|
 |
Ave_Satanas Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 04, 2007 Mesajlar: 466 Nerden: Sodom&Gomorrah
|
Tarih: Sal Ağu 05, 2008 9:35 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #120 |
|
| DeViLseeD demiş ki: |
| kult_ov_azazel demiş ki: |
tanıdğm 1iyse hiçbişydn çekınmm beraber osurur berabr geğerriz zıçar dağıtrm ortalığı .)
yeni tanıştğm falansa ki başıma geldi netten tanıştğm bi kız gece beni evine çağırmıştı.. gittm ak o gün aklıma bi sürü şey gelmşti.. ya kız sadistse keser meser,, uyutp paramı,kredi kartımı çalr gibisndn nseki hepsi düşncede kaldı .)) |
bugunde hep internette tanıştığı insanlarla ilişki kuranlara denk geliyorum bana garib geliyor nedense birde yatmışın yok artık : ) |
Kesinlikle internet arkadaşlığı garip...
Üstüne bir de evinde kalmak son derece garip...
Ya da ben herşeyi çok garipsiyorum ve buna da günümüz gençliği dar görüşlülük diyor..Garip.
 _________________ Ave S6th6n6s
"Acı çekmenin,tekelinizde olduğunu mu sanıyorsunuz?"
"Merciful,Angel of Death! How you love your precious guilt?" |
|
| Başa dön |
|
 |
|