| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
martial Veled-i METAL


Kayıt: May 31, 2005 Mesajlar: 198 Nerden: Konya
|
Tarih: Prş May 22, 2008 11:43 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #121 |
|
| Lacivert siyah mor sırasıyla bunlar ama nedense siyah en sevdiğim renk olamaz meslek sanayide olunca |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
bloodyangel_666 Salome

Kayıt: Nov 06, 2007 Mesajlar: 492 Nerden: ruhumun karanlığından (aydın - izmir)
|
Tarih: Prş May 22, 2008 11:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #122 |
|
kırmızı ve siyah en güzel renkler hatta kırmızı da koyu olsa çok makbul olacak. _________________ DARK ANGEL IN THE FOREST |
|
| Başa dön |
|
 |
dilarock Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 02, 2007 Mesajlar: 297 Nerden: istanbul
|
Tarih: Prş May 22, 2008 5:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #123 |
|
cart pembe  |
|
| Başa dön |
|
 |
depremania Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 07, 2007 Mesajlar: 7 Nerden: izmir
|
Tarih: Çrş Hzr 11, 2008 2:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #124 |
|
mavi ve siyah..
siyah;o renkte kendimi bulduğum için
mavi;kendimi bulmama yardım eden insanın bi parçası olduğu ve denizin rengi olduğu için.. _________________ ARİNNA&IGOR |
|
| Başa dön |
|
 |
4TMXX DoPEsTar

Kayıt: Sep 28, 2006 Mesajlar: 758 Nerden: barcelona...
|
Tarih: Çrş Hzr 11, 2008 2:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #125 |
|
yeşil ve beyaz....ayrı bi karizması var bence ikisininde tabi ki siyahıda es geçmem.renk tercihi yerine göre deişir bende.. _________________ yes to Racism!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
down_of_death Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 04, 2007 Mesajlar: 662 Nerden: İsveç (yersen:D)
|
Tarih: Çrş Hzr 11, 2008 5:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #126 |
|
siyah rulez!!  |
|
| Başa dön |
|
 |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Çrş Hzr 11, 2008 5:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #127 |
|
amma karamsarsınız yaw..
Renk ayırt etmem ama bordo sarı ve siyah uyumunu çok severim... |
|
| Başa dön |
|
 |
anguish Hylobatidae

Kayıt: Oct 25, 2007 Mesajlar: 3337 Nerden: miklagard(Bakırköy)
|
Tarih: Çrş Hzr 11, 2008 5:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #128 |
|
ortak kararımız kuş kakası ...
zealot- anguish _________________ Ölüm dansı yapan kelebekler gibi, yüzüm hep ışığa doğru... |
|
| Başa dön |
|
 |
AnnwyN Veled-i METAL


Kayıt: Jun 06, 2008 Mesajlar: 140
|
Tarih: Sal Hzr 17, 2008 11:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #129 |
|
siyah, mavi, kırmızı....
pembe v pembe giyinenlerden nefret nefret nefret ederim! _________________ If you've got nothing die for then you've got nothing live for... But I've got nothing die for, so I've got nothing live for... and? |
|
| Başa dön |
|
 |
Grihalt Veled-i METAL


Kayıt: May 10, 2008 Mesajlar: 104
|
Tarih: Sal Hzr 17, 2008 11:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #130 |
|
| elimi çekmeceye daldırdığımda ne gelirse şansıma giyerim rengine bakmam ne uğraşıcam zaman kaybı |
|
| Başa dön |
|
 |
siyah-keLebek Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 19, 2008 Mesajlar: 20 Nerden: Tekirdağ
|
Tarih: Sal Hzr 24, 2008 12:05 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #131 |
|
GRi..
ßiraz beyaz ın masumiyeti , ßiraz siyah ın gizemi..
ßayıLıyorum bu renge ! _________________ ..keLebek ömrüne yas tutar gißi.. |
|
| Başa dön |
|
 |
|