| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
inmorteaeternitas Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 29, 2005 Mesajlar: 384 Nerden: İzmir
|
Tarih: Cmt Eyl 24, 2005 3:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
okurken polatım geldi:D |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Skullchukka Kozmik Tesadüf

Kayıt: Sep 25, 2005 Mesajlar: 2869 Nerden: Japonya / Hollanda
|
|
| Başa dön |
|
 |
Ateist

Kayıt: Sep 24, 2005 Mesajlar: 630
|
Tarih: Pzr Eyl 25, 2005 8:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
| igrenclik mi ? pee ... |
|
| Başa dön |
|
 |
slayer20 Sebil-i Sübyan


Kayıt: Aug 17, 2005 Mesajlar: 77
|
Tarih: Pts Eyl 26, 2005 12:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
| valla bencede tutmamak lazım düğümlenme olur napcan kasma unutmaki her insan zıçar..... |
|
| Başa dön |
|
 |
Baseggio Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 10, 2005 Mesajlar: 635 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts Eyl 26, 2005 11:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
çok güldüm çok iyi bi yazı. ''katotopark'' buna daha çok güldüm tabi. biraz uğraşılsa flash da bi strateji oyunu da yapılabilir aslında bu yazı temel alınarak. çünkü hepsini etkisiz hale getirecek bi antigüç var.birimler çok dengeli olmuş. age of empires gibi town center falan olacak mesela işçilere sifon yaptıracaz katotopark saldırısından kurtulacaz falan. ya da düşmanın ekonomisini baltalamak için işçilerinin üzerine iki tane yusuf gönderecez. bire birde polatlar yusuflara karşı etkili falan...çok sevdim ben bu yazıyı. _________________ Thrash Till Death!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
cyLn- Korn Fan

Kayıt: Sep 18, 2005 Mesajlar: 291 Nerden: izmit
|
Tarih: Sal Eyl 27, 2005 7:34 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
dogru teoriler helal dostum ... _________________ Uyarı: Imzada resim yasaktır
Her ışığın bittiği yerde karanlık vardır, önemli olan karanlıkta ışıksız görebilmektir...† |
|
| Başa dön |
|
 |
umutsuzwaka Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 10, 2007 Mesajlar: 57
|
Tarih: Pts Hzr 25, 2007 2:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
bende uzun die okumadım ama o durumlar oluo derste sıkıon wc wc die hocaya yırtınıyosun yollamıo bazıları sonra zort salıosun millet pff kim saldı fln kötü oluo tabi  |
|
| Başa dön |
|
 |
bloody_nymph Sebil-i Sübyan


Kayıt: Apr 14, 2007 Mesajlar: 61 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pts Hzr 25, 2007 3:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
haha   çok abuuk bi konu   _________________ Nefes Almak Yaşamak mıdır Anne? Acı Çekiyorum Nefes Alırken..Nefes Alamamak Ölüm mü Anne? O zaman Ölüm Kolay Anne.... |
|
| Başa dön |
|
 |
surrander Zehir Hafiye


Kayıt: May 14, 2007 Mesajlar: 219 Nerden: eskişehir
|
Tarih: Sal Hzr 26, 2007 10:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
güzel olmuş sıçmakta bir sanattır we bunun ciddiye alınmasına çok sewindim şahsen hele katatoparkı kamufle olayı... bundan sonra hep aklımda olacak _________________ love fool person in doom tricks |
|
| Başa dön |
|
 |
Aslaseure Angélique

Kayıt: Sep 05, 2006 Mesajlar: 813 Nerden: izmir - ankara arası dönüp durmakta
|
Tarih: Prş Hzr 28, 2007 8:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #30 |
|
| Skullchukka demiş ki: |
ya ben kızların mıçmasını hayal edemiyorum yaa.. çıtı pıtı bi kız da affedersin kolum kadar çıkarabilio gayet aklım almıyo.. |
aauhauhau yazı süperde ben buna daha çok güldüm  _________________ ....ben kendi gözümün içindeki saç teliyim.
www.furisdead.com
www.thehungersite.com
LİNKLERE LÜTFEN BAKINIZ! |
|
| Başa dön |
|
 |
zebraa Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 30, 2007 Mesajlar: 7
|
Tarih: Cmt Hzr 30, 2007 4:35 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #31 |
|
yaahu insan beyni ne enteresan kimin aklına gelmis böyle bisii
bide hazır konu buyken ve Skullchukkada kızları merak ederken bende idol edindiimiz insanları hayal edemiorum..puhahahaha |
|
| Başa dön |
|
 |
Taniquetil Epitaph

Kayıt: Mar 25, 2007 Mesajlar: 2874
|
Tarih: Cmt Hzr 30, 2007 4:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #32 |
|
| exsaddam demiş ki: |
| özet: osuruğa gülenin osuruk kadar aklı yoktur |
Abiminde meşhur lafıdır bunu yazıcaktım  _________________ MAKE A CHANGE... KILL YOURSELF! |
|
| Başa dön |
|
 |
ShadoWMessiaH Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 31, 2007 Mesajlar: 878 Nerden: İzmir
|
Tarih: Cmt Hzr 30, 2007 9:29 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #33 |
|
hehehehe bu ne ya  _________________ [?/!]Gøđ AllяεäđΨ ¢uяsêď Mє!...[?/!]
|
|
| Başa dön |
|
 |
hexen Veled-i METAL


Kayıt: Apr 07, 2007 Mesajlar: 147
|
Tarih: Cmt Hzr 30, 2007 10:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #34 |
|
daha da geliştirebiliriz bunu.. örneğin:
1.Anakonda: O kadar uzundur ki kıvrılarak çıkar, yılanı anımsatır.
2.Havai fişek gösterisi: içinizdeki gazla birlikte fışkırır, tuvaletin her tarafının kirlenmesine neden olur.
3.Demir: çıkarken o kadar acıtır ki çıkan şeyin demirden ve enlemesine çıkıyor olduğunu sanırsınız.
4.Küçük şirin pipildekler: defalarca sifonu çekmenize rağmen hala küçük top parçacıklarının su da yüzdüğünü görürsünüz.
5.İsyankar: genelde gaz çıkarırken gelir ve donunuza bulaştığı için bütün gün sizi rahatsız eder.
6.Buzul: Yarısı suyun içinde yarısı suyun dışındadır.
7.Gülle: Çok kuvvetli bir gazla birlikte çıkar. Klozetin kırılıp kırılmadığını kontrol etmek zorunda kalırsınız.
8.Şakacı: Çıkar gibi olur ama gevşediğinizde geri gider. Yarısı gözükür sonra tekrar gider.
9.Tıkaç: Tuvaleti tıkar ve sifonu çekince de suyun taşmasına neden olur.
10.Sosyetik: Koca cüssesine rağmen asla kokmaz
 _________________ please let me die in solitude.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Ave_Satanas Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 04, 2007 Mesajlar: 466 Nerden: Sodom&Gomorrah
|
Tarih: Pzr Tem 01, 2007 12:16 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #35 |
|
+358791823750123591 346591327853 8456
harika olmuş lan okurken çok gülmemek arada katotopark yapmamak mümkün değil  _________________ Ave S6th6n6s
"Acı çekmenin,tekelinizde olduğunu mu sanıyorsunuz?"
"Merciful,Angel of Death! How you love your precious guilt?" |
|
| Başa dön |
|
 |
hafifmesrep Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 22, 2006 Mesajlar: 275 Nerden: zıkkımın şeyinden...
|
Tarih: Pzr Tem 01, 2007 12:18 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #36 |
|
bende yaparım nefar _________________ hangi otopside hayal kırıklıkları çıkar!!!
btn cesetler souk... |
|
| Başa dön |
|
 |
Todes_Engel _NamarhaK_

Kayıt: Feb 27, 2005 Mesajlar: 1292
|
Tarih: Pzr Tem 01, 2007 12:18 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #37 |
|
ugraslarına eyvallah....
ama utanılcak ıgrenc olan bı taraf yok dogal seyler bunları yapamayanlar utansın  _________________ ]\[a]v[aR]-[a]{
Amduscias |
|
| Başa dön |
|
 |
satan_satana Zehir Hafiye


Kayıt: May 02, 2007 Mesajlar: 274 Nerden: diye sordu yaslı kadın
|
Tarih: Pzr Tem 08, 2007 7:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #38 |
|
guldurdn benı yaaa saol iyi arastırmacı ruhuu var sendee..ii gozlem:D _________________ Birgün gelir herkes kendi yoluna gider..Herşey nasıl başladıysa öyle biter.. |
|
| Başa dön |
|
 |
nanowar Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 17, 2006 Mesajlar: 23 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pzr Tem 08, 2007 7:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #39 |
|
| hepsını okudum ama hıc bıse anlamadım |
|
| Başa dön |
|
 |
konserve morgoth

Kayıt: Apr 11, 2007 Mesajlar: 3587 Nerden: Prusa
|
|
| Başa dön |
|
 |
|