| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
SoulOfArtillery Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 26, 2005 Mesajlar: 12 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Pts Ksm 21, 2005 11:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
Marty gelene kadar sıçışlardaydı..Killings is my business falandı filandı geçiceksin , oradaki alet zaaaten gitarmı tüfekmi belli deil . Nee ölee cazur cuzur sesler..Hayır yaani bu album yüzünden gitarı karakola tüfek zannedip goturenleri gordum bizzat!!
Marty geldi Rust in Peace i yaptırdı grup bir anda patlama yaşadı ve satış rakamlarını ardı ardına patlattı..Grup bu albüme kadar metallica karşısındaki ezikliğini her zaman belli etmiştir..Gel gelelim ki Risk i yapıp 400.000 satınca eeee returning to roots ayagına simdi haala kasıolar ama boş... _________________ Retaliation - Genetic Crash
Modern Thrash Metal / Just Wait .. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Sal Ksm 22, 2005 12:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
| SoulOfArtillery demiş ki: |
Marty gelene kadar sıçışlardaydı..Killings is my business falandı filandı geçiceksin , oradaki alet zaaaten gitarmı tüfekmi belli deil . Nee ölee cazur cuzur sesler..Hayır yaani bu album yüzünden gitarı karakola tüfek zannedip goturenleri gordum bizzat!!
Marty geldi Rust in Peace i yaptırdı grup bir anda patlama yaşadı ve satış rakamlarını ardı ardına patlattı..Grup bu albüme kadar metallica karşısındaki ezikliğini her zaman belli etmiştir..Gel gelelim ki Risk i yapıp 400.000 satınca eeee returning to roots ayagına simdi haala kasıolar ama boş... |
Lan bırak bu ayakları...! Marty mi kurtardı sanıyon Megadeth'i? 85 albümünden, 88'e kadar zaten sürekli gelişen, değişen bi sound vardı ve soonucu da zaten Rust In Peace olarak dönecekti 90 da... Alla allaaa...! Tamam Marty'nin gruba katkısı tartışılmaz ama, Rust In Peace i o yaptırdı diye bişey yok....! Bilmiyosan öğren, o grubun ruhu sadece Mustainedir...! _________________ eliminate all the feelings... |
|
| Başa dön |
|
 |
--Opeth-- Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 12, 2005 Mesajlar: 351 Nerden: Ãstanbul
|
Tarih: Sal Ksm 22, 2005 8:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
| SoulOfArtillery demiş ki: |
Marty gelene kadar sıçışlardaydı..Killings is my business falandı filandı geçiceksin , oradaki alet zaaaten gitarmı tüfekmi belli deil . Nee ölee cazur cuzur sesler..Hayır yaani bu album yüzünden gitarı karakola tüfek zannedip goturenleri gordum bizzat!!
Marty geldi Rust in Peace i yaptırdı grup bir anda patlama yaşadı ve satış rakamlarını ardı ardına patlattı..Grup bu albüme kadar metallica karşısındaki ezikliğini her zaman belli etmiştir..Gel gelelim ki Risk i yapıp 400.000 satınca eeee returning to roots ayagına simdi haala kasıolar ama boş... |
ulan rust in peace gibi bi şaheseri marty olmasa yapamazmi idi dave!
ALASİNİ YAPARDİ ADAM HALA thrash YPİO DAVE MUSTAINE!!!!!!
YANI ANLIACAGİN
Mustaine = MEGADETH !
|
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Çrş Ksm 23, 2005 11:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
| --Opeth-- demiş ki: |
| SoulOfArtillery demiş ki: |
Marty gelene kadar sıçışlardaydı..Killings is my business falandı filandı geçiceksin , oradaki alet zaaaten gitarmı tüfekmi belli deil . Nee ölee cazur cuzur sesler..Hayır yaani bu album yüzünden gitarı karakola tüfek zannedip goturenleri gordum bizzat!!
Marty geldi Rust in Peace i yaptırdı grup bir anda patlama yaşadı ve satış rakamlarını ardı ardına patlattı..Grup bu albüme kadar metallica karşısındaki ezikliğini her zaman belli etmiştir..Gel gelelim ki Risk i yapıp 400.000 satınca eeee returning to roots ayagına simdi haala kasıolar ama boş... |
ulan rust in peace gibi bi şaheseri marty olmasa yapamazmi idi dave!
ALASİNİ YAPARDİ ADAM HALA thrash YPİO DAVE MUSTAINE!!!!!!
YANI ANLIACAGİN
Mustaine = MEGADETH !
|
Helal olsun...! Ne güzel demişsin...!  _________________ eliminate all the feelings... |
|
| Başa dön |
|
 |
Slash_ngb Forum Hayvanı


Kayıt: May 19, 2005 Mesajlar: 599 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Prş Ksm 24, 2005 10:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #45 |
|
iiyiki yolları ayrılmış metallica ile de böyle şahane bir grup kurmuş ortalığı kırmış geçirmiş dave mustaine çok zor ritmler atarak kolayca wokal yapabilen nadir insanlardandır..babadır.. _________________ Long live Rock n Roll... |
|
| Başa dön |
|
 |
Pathological_Drummer Veled-i METAL


Kayıt: Mar 12, 2005 Mesajlar: 111 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Ksm 25, 2005 5:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #46 |
|
kendisni çok üstte gördüğü zannedilen ama biçok lead gitara göre dehşet sololar atabilmesine rağmen hala ben ritm gitaristim diyen bir kişilik..
ahbe kingv1 signature vardı jackson ah satıldı ağladım be o gitar giderken nerdeyse... _________________ Studyo Nanotech prova-kayıt studyosu Kadıköy/barlar sokağı |
|
| Başa dön |
|
 |
Rejected Zeppelin FAN

Kayıt: Jun 05, 2005 Mesajlar: 685
|
Tarih: Cum Ksm 25, 2005 8:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #47 |
|
ama mustaine = megadeth olamaz
mustaine'ın ne kadar katkısı varsa nick'in david'in ve marty 'nin de o kadar katkısı vardır
hele david..... _________________ Jeff Hanneman ile Kerry King kavga ediyorlarmış Tom Araya girmiş düzelmiş |
|
| Başa dön |
|
 |
oheplacivertgiyerdi Metallica FAN

Kayıt: Sep 10, 2005 Mesajlar: 1473 Nerden: izmiT/istanbuL
|
Tarih: Cum Ksm 25, 2005 9:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #48 |
|
vocal ama hem rytim hem solo gitaristliği çok eii yapıoooo dave gibi adamlar çok az dünyada!!! _________________ is life over? this life's over! or has it only just begun? |
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Sal Ksm 29, 2005 9:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #49 |
|
| Rejected demiş ki: |
ama mustaine = megadeth olamaz
mustaine'ın ne kadar katkısı varsa nick'in david'in ve marty 'nin de o kadar katkısı vardır
hele david..... |
Hocam yapma gözünü seveyim...! Saydığın üç müzisyende aşmış adamlar. David, Megadeth'in kuruluşundan beri çalmıştı ve onun emeğini Mustaine de dile getiriyor (David'in Dave'e açtığı tazminat davası sonrasında, Dave ile yapılan bi röportajda) ama bu Megadeth = Mustaine gerçeğini değiştirmez... David'in gidişi ile kan kaybetti grup (ki o Iced Earth'den fırlayan kıçı kırık bassçısını da hiç beğenmiyorum Megadeth'te, James MacDonough mu, ne zıkkımsa işte) ama Megadeth yine de dimdik ayakta! Çünkü Mustaine hala dimdik ayakta ve o yıkılmadıkça, Megadeth fenomeni hiç bitmeyecek...! _________________ eliminate all the feelings... |
|
| Başa dön |
|
 |
Hexagram Zehir Hafiye


Kayıt: Oct 19, 2004 Mesajlar: 410 Nerden: Hiçlikten
|
Tarih: Prş Arl 01, 2005 2:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #50 |
|
duva mustaine ii muzisyen oldugunu kabul ederim ama ii vokal oldugunu solersiniz sasarim zaten chuck bir roportajin essek sesli adam demistir.sesi o kadar kotu ki attigi sololari bile dinlemeye tahammul edemiyorum.hele live konserlerinde hic cekilmez _________________ uyarı: imzaya resim koymak yasaktir. |
|
| Başa dön |
|
 |
the_crying_ort Draconian Fan

Kayıt: May 03, 2005 Mesajlar: 957
|
Tarih: Cum Arl 02, 2005 2:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #51 |
|
bi ara jaymz'e laf attığı için ona baya kızmıştım ama çok sevimli adam bee çok da baba çalıo valla .. _________________ Varolmamam gerekiyodu! |
|
| Başa dön |
|
 |
nightlight Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 16, 2004 Mesajlar: 51 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pts Arl 12, 2005 4:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #52 |
|
James MacDonough çok iyi bir basçıdır.Iced Earth ün öküz gibi ritmlerini parmaklarıyla atar,pena ile değil...çok sevecen ve fanlarını -Mustaine gibi-arkadaşları olarak görmesi de ayrı bir özelliğidir... _________________ I'm the Master of Thrash...
http://www.last.fm/music/Vengeful+Ghoul |
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Sal Arl 13, 2005 1:05 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #53 |
|
Hakkını yedik öyleyse herifin, üzüldüm yaw...!
AMA DAVID ELLEFSON GİBİ DE OLAMAAAZZ...!  _________________ eliminate all the feelings... |
|
| Başa dön |
|
 |
nightlight Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 16, 2004 Mesajlar: 51 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Sal Arl 13, 2005 6:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #54 |
|
tabii ki megadeth i megadeth yapan insanların yeri doldurulamaz ama duygusal davranıpta haklarını yememek lazım.  _________________ I'm the Master of Thrash...
http://www.last.fm/music/Vengeful+Ghoul |
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Prş Arl 15, 2005 12:42 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #55 |
|
Ne biliym yaw...! Adam grubun ilk kuruluşundan itibaren, yaklaşık 20 sene çalmış Mustaine'in yanında... Megadeth'i ilk dinlediğim zamanı hatırlayamıyorum bile... Bu yüzden o kadar garip geliyoki grubun şu son hali...! _________________ eliminate all the feelings... |
|
| Başa dön |
|
 |
Black_knight Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 16
|
Tarih: Prş Arl 15, 2005 3:09 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #56 |
|
Çok iyi bir gitarist.Aynı zamanda kendisi harward mezunu sanırım...Soloları çok ilginç olup enteresan ve bence çok kaliteli kombinasyonla müziğini bize sunan saygı değer bir üstad.fridmenla tabiki de voltran olayına girmesi kendinin ne kadar daha iyi bir müzik adamı olduğunu gösteriyor. _________________ -BLACK KNIGHT-\\Better to fight for something than live for nothing\\ |
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Cum Arl 16, 2005 3:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #57 |
|
Voltran ha? Bak aklıma getirdin şimdi... Ulan ne izlerdik zamanında...  _________________ eliminate all the feelings... |
|
| Başa dön |
|
 |
Black_knight Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 16
|
Tarih: Cmt Arl 17, 2005 6:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #58 |
|
valla üstadım tabiki voltran:) belli gurubun gitaristleri de voltran olayına girip sora albüm yapıyorlar şekil oluyor tabi.mesela richie sambora da öle yatı bizden de kim var akın eldes var serdar öztop..klasiktir hep belli bi gurupta çalan gitarsitler sora ayrılır kendi albümünü yapar. _________________ -BLACK KNIGHT-\\Better to fight for something than live for nothing\\ |
|
| Başa dön |
|
 |
oheplacivertgiyerdi Metallica FAN

Kayıt: Sep 10, 2005 Mesajlar: 1473 Nerden: izmiT/istanbuL
|
Tarih: Pts Arl 19, 2005 3:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #59 |
|
çook baba adam yaaa.... _________________ is life over? this life's over! or has it only just begun? |
|
| Başa dön |
|
 |
mustafaslan Slayer FAN

Kayıt: Oct 07, 2005 Mesajlar: 95 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pts Arl 26, 2005 9:23 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #60 |
|
| oheplacivertgiyerdi demiş ki: |
| çook baba adam yaaa.... |
Yaklaşıma bakın hele...  |
|
| Başa dön |
|
 |
|