Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 117 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 983 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 667 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 829 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1367 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1037 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 803 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2501 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2776 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3506 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Hecatomb
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 10,272
Üye(ler): 0
Toplam: 10,272
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Dave Mustaine hakkındaki düşünceleriniz...
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Dave Mustaine hakkındaki düşünceleriniz...
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Genel
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
SoulOfArtillery
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 26, 2005
Mesajlar: 12
Nerden: Istanbul

MesajTarih: Pts Ksm 21, 2005 11:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #41   

Marty gelene kadar sıçışlardaydı..Killings is my business falandı filandı geçiceksin , oradaki alet zaaaten gitarmı tüfekmi belli deil . Nee ölee cazur cuzur sesler..Hayır yaani bu album yüzünden gitarı karakola tüfek zannedip goturenleri gordum bizzat!!

Marty geldi Rust in Peace i yaptırdı grup bir anda patlama yaşadı ve satış rakamlarını ardı ardına patlattı..Grup bu albüme kadar metallica karşısındaki ezikliğini her zaman belli etmiştir..Gel gelelim ki Risk i yapıp 400.000 satınca eeee returning to roots ayagına simdi haala kasıolar ama boş...
_________________
Retaliation - Genetic Crash
Modern Thrash Metal / Just Wait ..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Sal Ksm 22, 2005 12:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #42   

SoulOfArtillery demiş ki:
Marty gelene kadar sıçışlardaydı..Killings is my business falandı filandı geçiceksin , oradaki alet zaaaten gitarmı tüfekmi belli deil . Nee ölee cazur cuzur sesler..Hayır yaani bu album yüzünden gitarı karakola tüfek zannedip goturenleri gordum bizzat!!

Marty geldi Rust in Peace i yaptırdı grup bir anda patlama yaşadı ve satış rakamlarını ardı ardına patlattı..Grup bu albüme kadar metallica karşısındaki ezikliğini her zaman belli etmiştir..Gel gelelim ki Risk i yapıp 400.000 satınca eeee returning to roots ayagına simdi haala kasıolar ama boş...

Lan bırak bu ayakları...! Marty mi kurtardı sanıyon Megadeth'i? 85 albümünden, 88'e kadar zaten sürekli gelişen, değişen bi sound vardı ve soonucu da zaten Rust In Peace olarak dönecekti 90 da... Alla allaaa...! Tamam Marty'nin gruba katkısı tartışılmaz ama, Rust In Peace i o yaptırdı diye bişey yok....! Bilmiyosan öğren, o grubun ruhu sadece Mustainedir...!
_________________
eliminate all the feelings...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
--Opeth--
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 12, 2005
Mesajlar: 351
Nerden: Ãstanbul

MesajTarih: Sal Ksm 22, 2005 8:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #43   

SoulOfArtillery demiş ki:
Marty gelene kadar sıçışlardaydı..Killings is my business falandı filandı geçiceksin , oradaki alet zaaaten gitarmı tüfekmi belli deil . Nee ölee cazur cuzur sesler..Hayır yaani bu album yüzünden gitarı karakola tüfek zannedip goturenleri gordum bizzat!!

Marty geldi Rust in Peace i yaptırdı grup bir anda patlama yaşadı ve satış rakamlarını ardı ardına patlattı..Grup bu albüme kadar metallica karşısındaki ezikliğini her zaman belli etmiştir..Gel gelelim ki Risk i yapıp 400.000 satınca eeee returning to roots ayagına simdi haala kasıolar ama boş...


ulan rust in peace gibi bi şaheseri marty olmasa yapamazmi idi dave!
ALASİNİ YAPARDİ ADAM HALA thrash YPİO DAVE MUSTAINE!!!!!!

YANI ANLIACAGİN

Mustaine = MEGADETH !

Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Çrş Ksm 23, 2005 11:45 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #44   

--Opeth-- demiş ki:
SoulOfArtillery demiş ki:
Marty gelene kadar sıçışlardaydı..Killings is my business falandı filandı geçiceksin , oradaki alet zaaaten gitarmı tüfekmi belli deil . Nee ölee cazur cuzur sesler..Hayır yaani bu album yüzünden gitarı karakola tüfek zannedip goturenleri gordum bizzat!!

Marty geldi Rust in Peace i yaptırdı grup bir anda patlama yaşadı ve satış rakamlarını ardı ardına patlattı..Grup bu albüme kadar metallica karşısındaki ezikliğini her zaman belli etmiştir..Gel gelelim ki Risk i yapıp 400.000 satınca eeee returning to roots ayagına simdi haala kasıolar ama boş...


ulan rust in peace gibi bi şaheseri marty olmasa yapamazmi idi dave!
ALASİNİ YAPARDİ ADAM HALA thrash YPİO DAVE MUSTAINE!!!!!!

YANI ANLIACAGİN

Mustaine = MEGADETH !



Helal olsun...! Ne güzel demişsin...! Wink
_________________
eliminate all the feelings...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Slash_ngb
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: May 19, 2005
Mesajlar: 599
Nerden: Istanbul

MesajTarih: Prş Ksm 24, 2005 10:59 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #45   

iiyiki yolları ayrılmış metallica ile de böyle şahane bir grup kurmuş ortalığı kırmış geçirmiş dave mustaine çok zor ritmler atarak kolayca wokal yapabilen nadir insanlardandır..babadır..
_________________
Long live Rock n Roll...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
Pathological_Drummer
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Mar 12, 2005
Mesajlar: 111
Nerden: istanbul

MesajTarih: Cum Ksm 25, 2005 5:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #46   

kendisni çok üstte gördüğü zannedilen ama biçok lead gitara göre dehşet sololar atabilmesine rağmen hala ben ritm gitaristim diyen bir kişilik..

ahbe kingv1 signature vardı jackson ah satıldı ağladım be o gitar giderken nerdeyse...
_________________
Studyo Nanotech prova-kayıt studyosu Kadıköy/barlar sokağı
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Rejected
Zeppelin FAN


Kayıt: Jun 05, 2005
Mesajlar: 685


MesajTarih: Cum Ksm 25, 2005 8:59 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #47   

ama mustaine = megadeth olamaz

mustaine'ın ne kadar katkısı varsa nick'in david'in ve marty 'nin de o kadar katkısı vardır

hele david.....
_________________
Jeff Hanneman ile Kerry King kavga ediyorlarmış Tom Araya girmiş düzelmiş
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
oheplacivertgiyerdi
Metallica FAN


Kayıt: Sep 10, 2005
Mesajlar: 1473
Nerden: izmiT/istanbuL

MesajTarih: Cum Ksm 25, 2005 9:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #48   

vocal ama hem rytim hem solo gitaristliği çok eii yapıoooo dave gibi adamlar çok az dünyada!!!
_________________
is life over? this life's over! or has it only just begun?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Sal Ksm 29, 2005 9:59 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #49   

Rejected demiş ki:
ama mustaine = megadeth olamaz

mustaine'ın ne kadar katkısı varsa nick'in david'in ve marty 'nin de o kadar katkısı vardır

hele david.....

Hocam yapma gözünü seveyim...! Saydığın üç müzisyende aşmış adamlar. David, Megadeth'in kuruluşundan beri çalmıştı ve onun emeğini Mustaine de dile getiriyor (David'in Dave'e açtığı tazminat davası sonrasında, Dave ile yapılan bi röportajda) ama bu Megadeth = Mustaine gerçeğini değiştirmez... David'in gidişi ile kan kaybetti grup (ki o Iced Earth'den fırlayan kıçı kırık bassçısını da hiç beğenmiyorum Megadeth'te, James MacDonough mu, ne zıkkımsa işte) ama Megadeth yine de dimdik ayakta! Çünkü Mustaine hala dimdik ayakta ve o yıkılmadıkça, Megadeth fenomeni hiç bitmeyecek...!
_________________
eliminate all the feelings...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Hexagram
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Oct 19, 2004
Mesajlar: 410
Nerden: Hiçlikten

MesajTarih: Prş Arl 01, 2005 2:59 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #50   

duva mustaine ii muzisyen oldugunu kabul ederim ama ii vokal oldugunu solersiniz sasarim zaten chuck bir roportajin essek sesli adam demistir.sesi o kadar kotu ki attigi sololari bile dinlemeye tahammul edemiyorum.hele live konserlerinde hic cekilmez
_________________
uyarı: imzaya resim koymak yasaktir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Yahoo Messenger MSN Messenger
the_crying_ort
Draconian Fan


Kayıt: May 03, 2005
Mesajlar: 957


MesajTarih: Cum Arl 02, 2005 2:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #51   

bi ara jaymz'e laf attığı için ona baya kızmıştım ama çok sevimli adam bee çok da baba çalıo valla ..
_________________
Varolmamam gerekiyodu!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
nightlight
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 16, 2004
Mesajlar: 51
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Pts Arl 12, 2005 4:00 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #52   

James MacDonough çok iyi bir basçıdır.Iced Earth ün öküz gibi ritmlerini parmaklarıyla atar,pena ile değil...çok sevecen ve fanlarını -Mustaine gibi-arkadaşları olarak görmesi de ayrı bir özelliğidir...
_________________
I'm the Master of Thrash...
http://www.last.fm/music/Vengeful+Ghoul
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Sal Arl 13, 2005 1:05 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #53   

Sad Hakkını yedik öyleyse herifin, üzüldüm yaw...! Sad
Evil or Very Mad AMA DAVID ELLEFSON GİBİ DE OLAMAAAZZ...! Evil or Very Mad
_________________
eliminate all the feelings...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
nightlight
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 16, 2004
Mesajlar: 51
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Sal Arl 13, 2005 6:41 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #54   

tabii ki megadeth i megadeth yapan insanların yeri doldurulamaz ama duygusal davranıpta haklarını yememek lazım. Smile
_________________
I'm the Master of Thrash...
http://www.last.fm/music/Vengeful+Ghoul
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Prş Arl 15, 2005 12:42 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #55   

Ne biliym yaw...! Adam grubun ilk kuruluşundan itibaren, yaklaşık 20 sene çalmış Mustaine'in yanında... Megadeth'i ilk dinlediğim zamanı hatırlayamıyorum bile... Bu yüzden o kadar garip geliyoki grubun şu son hali...!
_________________
eliminate all the feelings...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Black_knight
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 15, 2005
Mesajlar: 16


MesajTarih: Prş Arl 15, 2005 3:09 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #56   

Çok iyi bir gitarist.Aynı zamanda kendisi harward mezunu sanırım...Soloları çok ilginç olup enteresan ve bence çok kaliteli kombinasyonla müziğini bize sunan saygı değer bir üstad.fridmenla tabiki de voltran olayına girmesi kendinin ne kadar daha iyi bir müzik adamı olduğunu gösteriyor.
_________________
-BLACK KNIGHT-\\Better to fight for something than live for nothing\\
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Cum Arl 16, 2005 3:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #57   

Razz Voltran ha? Bak aklıma getirdin şimdi... Ulan ne izlerdik zamanında... Razz
_________________
eliminate all the feelings...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Black_knight
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 15, 2005
Mesajlar: 16


MesajTarih: Cmt Arl 17, 2005 6:32 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #58   

valla üstadım tabiki voltran:) belli gurubun gitaristleri de voltran olayına girip sora albüm yapıyorlar şekil oluyor tabi.mesela richie sambora da öle yatı bizden de kim var akın eldes var serdar öztop..klasiktir hep belli bi gurupta çalan gitarsitler sora ayrılır kendi albümünü yapar.Smile
_________________
-BLACK KNIGHT-\\Better to fight for something than live for nothing\\
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
oheplacivertgiyerdi
Metallica FAN


Kayıt: Sep 10, 2005
Mesajlar: 1473
Nerden: izmiT/istanbuL

MesajTarih: Pts Arl 19, 2005 3:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #59   

çook baba adam yaaa....
_________________
is life over? this life's over! or has it only just begun?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
mustafaslan
Slayer FAN


Kayıt: Oct 07, 2005
Mesajlar: 95
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Pts Arl 26, 2005 9:23 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #60   

oheplacivertgiyerdi demiş ki:
çook baba adam yaaa....

Yaklaşıma bakın hele... Laughing Laughing Laughing
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Genel Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki
3. sayfa (Toplam 9 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.28 Saniye
Untitled Document