| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
jamesalanhetfield Schizophren

Kayıt: Nov 26, 2004 Mesajlar: 1490 Nerden: Skopje
|
Tarih: Pts Ağu 01, 2005 6:41 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
hıc sarhos olmayı basaramadımkı
okuz gıbı ıcerım ama sarhos olamam bı turlu
sek vodka rulezzz |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
psycho_bitch Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 29, 2005 Mesajlar: 305
|
Tarih: Pts Ağu 01, 2005 7:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
açık hawada içmek gibisi yok abicim
bi kere düşünce çimlrden birşey olmuo
sarhoşken ağaç kapmaca ayrı birşey
 |
|
| Başa dön |
|
 |
PnkFlyd PnkFlyd

Kayıt: May 20, 2005 Mesajlar: 1978 Nerden: Bursa
|
Tarih: Çrş Ağu 03, 2005 10:18 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
bu aralar süper alkol alımı yaporum bi bar kapakladım beleş içince insan her bok içmek istior beleş qünlerimin ilk qünleri falan böyle sanki sarhoş qibi idim ama artık çıtayı yükseltmem qerek lakin zaman yetmior sabah oluverior _________________ Her ne Olcaı Varsa O Olsun ...!
Yalnızca Ölüm sen qülümseyerek gel ! |
|
| Başa dön |
|
 |
toxicity888 Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 09, 2005 Mesajlar: 1399 Nerden: alanya
|
Tarih: Çrş Ağu 03, 2005 10:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
| wolverine demiş ki: |
| etrafındakiler içerken sen nasıl kola içebiliosun hiçmi canın çekmiyo |
yoo canım çekmio..çekse içerimm zaten.. _________________ þimdi öyle uzakki geldiðim yollar
yanlýþ bir öyküdeyim BENà YENÃDEN YAZ.... |
|
| Başa dön |
|
 |
jamesalanhetfield Schizophren

Kayıt: Nov 26, 2004 Mesajlar: 1490 Nerden: Skopje
|
Tarih: Çrş Ağu 03, 2005 10:25 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
| toxicity888 demiş ki: |
| wolverine demiş ki: |
| etrafındakiler içerken sen nasıl kola içebiliosun hiçmi canın çekmiyo |
yoo canım çekmio..çekse içerimm zaten.. |
ıc ıc yaw cok guseldır sek vodka ıc  |
|
| Başa dön |
|
 |
PnkFlyd PnkFlyd

Kayıt: May 20, 2005 Mesajlar: 1978 Nerden: Bursa
|
Tarih: Çrş Ağu 03, 2005 11:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
| jamesalanhetfield demiş ki: |
| toxicity888 demiş ki: |
| wolverine demiş ki: |
| etrafındakiler içerken sen nasıl kola içebiliosun hiçmi canın çekmiyo |
yoo canım çekmio..çekse içerimm zaten.. |
ıc ıc yaw cok guseldır sek vodka ıc  |
ajan JB içsin sek buzlu buzlu sende iç yada napsak uyuşturucu ortamımı yaratsak ne ise _________________ Her ne Olcaı Varsa O Olsun ...!
Yalnızca Ölüm sen qülümseyerek gel ! |
|
| Başa dön |
|
 |
cagdasarda Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 22, 2005 Mesajlar: 434 Nerden: canakkale
|
Tarih: Çrş Ağu 03, 2005 8:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
dudaklarım uyusur ıçtıkce ıcesım gelır ta kı kusana kadar.
bırde kustuktan sonra nasıl ıcerler anlamıyorum? |
|
| Başa dön |
|
 |
silent_sinner Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 18, 2005 Mesajlar: 38
|
Tarih: Prş Ağu 04, 2005 9:06 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
| To-Live-Is-To-Die demiş ki: |
garip bi mevzu ama ben sarhos olduumu kustugum zaman anliom  |
yazık ya ozaman tam ayılınca sarhoş oldunu anlıyosun.... |
|
| Başa dön |
|
 |
silent_sinner Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 18, 2005 Mesajlar: 38
|
Tarih: Prş Ağu 04, 2005 9:09 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
| toxicity888 demiş ki: |
| ayyh hiç sorhoş olmadım..millet bşra içer ben hep bidakine der kola içerim |
tarihi hatırlamıyom ama önceden bendede böyle bi tepki vardı bikere iç ama biraz (ilk başta bira tadi boktan alışınca su gibi)zorla bak hepsi geçicek... |
|
| Başa dön |
|
 |
inborn_lifeless Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 01, 2005 Mesajlar: 1084 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Ağu 04, 2005 6:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #30 |
|
cesaret.hiç yapmadığım şeyleri yaparım. _________________
|
|
| Başa dön |
|
 |
PnkFlyd PnkFlyd

Kayıt: May 20, 2005 Mesajlar: 1978 Nerden: Bursa
|
Tarih: Pts May 22, 2006 4:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #31 |
|
ayılana kadar içelim artıııııııııın _________________ Her ne Olcaı Varsa O Olsun ...!
Yalnızca Ölüm sen qülümseyerek gel ! |
|
| Başa dön |
|
 |
Linwe_Tiwele Dark Tranquillity

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 3343 Nerden: Rivendell..
|
Tarih: Pts May 22, 2006 4:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #32 |
|
heheh çok komik.. ben genelde çok eğlenceli olurum hiçbişeye kızamıyorum kafam güzel olunca boşwer bee diyip geçiyorum.. Ota boka gülme olayı da war bide.. bide çok konuşuyorum sanırm.. gidip tanımadığım insanla bile konuşuyorum düşünemden hareket ediyorum falan.. ama zevkli oluyo.. _________________ hedon!
your children wild and filled with death...
:.::ђανєη
|
|
| Başa dön |
|
 |
_CuRSeD_ Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 22, 2006 Mesajlar: 42 Nerden: Fethiye/Hell
|
Tarih: Pts May 22, 2006 4:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #33 |
|
sarhos olana kadar icmem icin yanimda güvenebilcem kisiler olmasi lazm yoksa o kadar icmem ama 1 kere oldu ondada cok gülüyomusm  _________________ Parası Var ADAM Olamamış... |
|
| Başa dön |
|
 |
Baseggio Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 10, 2005 Mesajlar: 635 Nerden: Ankara
|
Tarih: Sal May 23, 2006 1:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #34 |
|
ben simdi içmiyorum biraktim ama iciyoken cok deli içerdim ankara nın efsane içicilerindendim daha hiç sarhoş olduumu hatırlamıyorum o yüzden bilmiyorum nasıl bişe olduğunu.orta okulda ilk içişimde karşıda duran apartmanlar bi ara hareket etmişti tek hatırladığım bu valla. _________________ Thrash Till Death!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
Proserpina Phlegethon

Kayıt: Jun 12, 2005 Mesajlar: 2261 Nerden: Klazomenai
|
Tarih: Sal May 23, 2006 2:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #35 |
|
hiç bi sarhoşluğumda kusmadım. benim belirtiler bitmek tükenmek bilmez kahkahalarım  _________________ He came to rock...And rocked like no one other with the heart twice the size of Texas,our beloved brother,companion,mentor,idol,and friend...We love you Dime...Until we meet again |
|
| Başa dön |
|
 |
darknightofthesoul Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 02, 2005 Mesajlar: 362
|
Tarih: Sal May 23, 2006 3:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #36 |
|
hehehe ewt eco ben gayet ii biliorum o kahkahaları ben de gereksiz yere bisim milleti toplamaya çalışıom.bi ağır oturaklı bi durum oluşuo bende.susun len.yettiniz ama artık.abartmayın kardeşim.ulan bi daa sizle bi yere gidersem.şşt otur şuraya şeklinde cümleler de mewcut. _________________ With a razor Spells a word Within the chest A single word Carved in deep Through the skin Bleeds the word Satanic Blood Praise Satanic Blood Satan Satanic Blood |
|
| Başa dön |
|
 |
die4you Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 12, 2006 Mesajlar: 35
|
Tarih: Sal May 23, 2006 7:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #37 |
|
herşeye gülmeler, sevgilileri hatırlama aşırı özlem duyma v.s..
kustuğum an bittiğim sızma vaktimin geldiği zamndır.
artık içmiyorum gerçi. |
|
| Başa dön |
|
 |
NocturnaL Veled-i METAL


Kayıt: May 08, 2006 Mesajlar: 183 Nerden: izmir
|
Tarih: Sal May 23, 2006 9:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #38 |
|
En bombasi i$erkene kafanı duwara dayamaktir ahanda o anda yoklan ne sarho$ olcam sorusu gelir aklina ki bilki sarho$sun weya son 2 3 birana geliorsun  _________________ Çakmalı metal Fanı! |
|
| Başa dön |
|
 |
gor "gazlı metalci"

Kayıt: Apr 23, 2006 Mesajlar: 792 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal May 23, 2006 9:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #39 |
|
forumu sikmek _________________ fuck you i wont do what you told me! |
|
| Başa dön |
|
 |
RaHsZaGaL Marduk FAN

Kayıt: Aug 03, 2005 Mesajlar: 2988 Nerden: İstanbul, aslen Skopje
|
Tarih: Sal May 23, 2006 9:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #40 |
|
sarosken sakinimdir konusmam yürümem gezmem sadece içerim sora oturduum yerde ayılırım sora giderim yoluma _________________
..And the Black tormentor of Satan
Will take all our lives on this night
He who comes with domination - A shadow of our infernal King
|
|
| Başa dön |
|
 |
|