Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 117 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 983 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 667 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 828 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1366 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1037 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 803 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2501 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2774 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3505 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Altona
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 9,524
Üye(ler): 0
Toplam: 9,524
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - sarhosluk belirtileri
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

sarhosluk belirtileri
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Geyik
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
jamesalanhetfield
Schizophren


Kayıt: Nov 26, 2004
Mesajlar: 1490
Nerden: Skopje

MesajTarih: Pts Ağu 01, 2005 6:41 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #21   

hıc sarhos olmayı basaramadımkı Very Happy
okuz gıbı ıcerım ama sarhos olamam bı turlu Very Happy


sek vodka rulezzz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger Facebook Profil
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
psycho_bitch
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 29, 2005
Mesajlar: 305


MesajTarih: Pts Ağu 01, 2005 7:00 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #22   

açık hawada içmek gibisi yok abicim
bi kere düşünce çimlrden birşey olmuo
sarhoşken ağaç kapmaca ayrı birşey
Evil or Very Mad
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
PnkFlyd
PnkFlyd


Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 1978
Nerden: Bursa

MesajTarih: Çrş Ağu 03, 2005 10:18 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #23   

bu aralar süper alkol alımı yaporum bi bar kapakladım beleş içince insan her bok içmek istior beleş qünlerimin ilk qünleri falan böyle sanki sarhoş qibi idim ama artık çıtayı yükseltmem qerek lakin zaman yetmior sabah oluverior
_________________
Her ne Olcaı Varsa O Olsun ...!
Yalnızca Ölüm sen qülümseyerek gel !
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
toxicity888
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 09, 2005
Mesajlar: 1399
Nerden: alanya

MesajTarih: Çrş Ağu 03, 2005 10:21 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #24   

wolverine demiş ki:
etrafındakiler içerken sen nasıl kola içebiliosun hiçmi canın çekmiyo

yoo canım çekmio..çekse içerimm zaten..
_________________
þimdi öyle uzakki geldiðim yollar
yanlýþ bir öyküdeyim BENà YENÃDEN YAZ....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
jamesalanhetfield
Schizophren


Kayıt: Nov 26, 2004
Mesajlar: 1490
Nerden: Skopje

MesajTarih: Çrş Ağu 03, 2005 10:25 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #25   

toxicity888 demiş ki:
wolverine demiş ki:
etrafındakiler içerken sen nasıl kola içebiliosun hiçmi canın çekmiyo

yoo canım çekmio..çekse içerimm zaten..



ıc ıc yaw cok guseldır sek vodka ıc Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger Facebook Profil
PnkFlyd
PnkFlyd


Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 1978
Nerden: Bursa

MesajTarih: Çrş Ağu 03, 2005 11:21 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #26   

jamesalanhetfield demiş ki:
toxicity888 demiş ki:
wolverine demiş ki:
etrafındakiler içerken sen nasıl kola içebiliosun hiçmi canın çekmiyo

yoo canım çekmio..çekse içerimm zaten..



ıc ıc yaw cok guseldır sek vodka ıc Very Happy



ajan JB içsin sek buzlu buzlu sende iç yada napsak uyuşturucu ortamımı yaratsak ne ise
_________________
Her ne Olcaı Varsa O Olsun ...!
Yalnızca Ölüm sen qülümseyerek gel !
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
cagdasarda
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 22, 2005
Mesajlar: 434
Nerden: canakkale

MesajTarih: Çrş Ağu 03, 2005 8:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #27   

dudaklarım uyusur ıçtıkce ıcesım gelır ta kı kusana kadar.
bırde kustuktan sonra nasıl ıcerler anlamıyorum?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
silent_sinner
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 18, 2005
Mesajlar: 38


MesajTarih: Prş Ağu 04, 2005 9:06 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #28   

To-Live-Is-To-Die demiş ki:
garip bi mevzu ama ben sarhos olduumu kustugum zaman anliom Very Happy

yazık ya ozaman tam ayılınca sarhoş oldunu anlıyosun....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
silent_sinner
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 18, 2005
Mesajlar: 38


MesajTarih: Prş Ağu 04, 2005 9:09 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #29   

toxicity888 demiş ki:
ayyh hiç sorhoş olmadım..millet bşra içer ben hep bidakine der kola içerim

tarihi hatırlamıyom ama önceden bendede böyle bi tepki vardı bikere iç ama biraz (ilk başta bira tadi boktan alışınca su gibi)zorla bak hepsi geçicek...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
inborn_lifeless
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 01, 2005
Mesajlar: 1084
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Prş Ağu 04, 2005 6:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #30   

cesaret.hiç yapmadığım şeyleri yaparım.
_________________

Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
PnkFlyd
PnkFlyd


Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 1978
Nerden: Bursa

MesajTarih: Pts May 22, 2006 4:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #31   

ayılana kadar içelim artıııııııııın
_________________
Her ne Olcaı Varsa O Olsun ...!
Yalnızca Ölüm sen qülümseyerek gel !
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Linwe_Tiwele
Dark Tranquillity


Kayıt: Jul 14, 2005
Mesajlar: 3343
Nerden: Rivendell..

MesajTarih: Pts May 22, 2006 4:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #32   

heheh çok komik.. ben genelde çok eğlenceli olurum hiçbişeye kızamıyorum kafam güzel olunca boşwer bee diyip geçiyorum.. Ota boka gülme olayı da war bide.. bide çok konuşuyorum sanırm.. gidip tanımadığım insanla bile konuşuyorum Very Happy düşünemden hareket ediyorum falan.. ama zevkli oluyo..
_________________
hedon!
your children wild and filled with death...

:.::ђανєη

Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
_CuRSeD_
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 22, 2006
Mesajlar: 42
Nerden: Fethiye/Hell

MesajTarih: Pts May 22, 2006 4:52 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #33   

sarhos olana kadar icmem icin yanimda güvenebilcem kisiler olmasi lazm yoksa o kadar icmem ama 1 kere oldu ondada cok gülüyomusm Very Happy
_________________
Parası Var ADAM Olamamış...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Baseggio
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 10, 2005
Mesajlar: 635
Nerden: Ankara

MesajTarih: Sal May 23, 2006 1:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #34   

ben simdi içmiyorum biraktim ama iciyoken cok deli içerdim ankara nın efsane içicilerindendim daha hiç sarhoş olduumu hatırlamıyorum o yüzden bilmiyorum nasıl bişe olduğunu.orta okulda ilk içişimde karşıda duran apartmanlar bi ara hareket etmişti tek hatırladığım bu valla.
_________________
Thrash Till Death!!!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Proserpina
Phlegethon


Kayıt: Jun 12, 2005
Mesajlar: 2261
Nerden: Klazomenai

MesajTarih: Sal May 23, 2006 2:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #35   

hiç bi sarhoşluğumda kusmadım. benim belirtiler bitmek tükenmek bilmez kahkahalarım Very Happy
_________________
He came to rock...And rocked like no one other with the heart twice the size of Texas,our beloved brother,companion,mentor,idol,and friend...We love you Dime...Until we meet again
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
darknightofthesoul
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 02, 2005
Mesajlar: 362


MesajTarih: Sal May 23, 2006 3:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #36   

hehehe ewt eco ben gayet ii biliorum o kahkahaları Very Happy ben de gereksiz yere bisim milleti toplamaya çalışıom.bi ağır oturaklı bi durum oluşuo bende.susun len.yettiniz ama artık.abartmayın kardeşim.ulan bi daa sizle bi yere gidersem.şşt otur şuraya şeklinde cümleler de mewcut.
_________________
With a razor Spells a word Within the chest A single word Carved in deep Through the skin Bleeds the word Satanic Blood Praise Satanic Blood Satan Satanic Blood
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
die4you
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 12, 2006
Mesajlar: 35


MesajTarih: Sal May 23, 2006 7:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #37   

herşeye gülmeler, sevgilileri hatırlama aşırı özlem duyma v.s..
kustuğum an bittiğim sızma vaktimin geldiği zamndır.
artık içmiyorum gerçi.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
NocturnaL
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: May 08, 2006
Mesajlar: 183
Nerden: izmir

MesajTarih: Sal May 23, 2006 9:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #38   

En bombasi i$erkene kafanı duwara dayamaktir ahanda o anda yoklan ne sarho$ olcam sorusu gelir aklina ki bilki sarho$sun weya son 2 3 birana geliorsun Smile
_________________
Çakmalı metal Fanı!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
gor
"gazlı metalci"


Kayıt: Apr 23, 2006
Mesajlar: 792
Nerden: istanbul

MesajTarih: Sal May 23, 2006 9:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #39   

forumu sikmek
_________________
fuck you i wont do what you told me!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
RaHsZaGaL
Marduk FAN


Kayıt: Aug 03, 2005
Mesajlar: 2988
Nerden: İstanbul, aslen Skopje

MesajTarih: Sal May 23, 2006 9:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #40   

sarosken sakinimdir konusmam yürümem gezmem sadece içerim sora oturduum yerde ayılırım sora giderim yoluma
_________________

..And the Black tormentor of Satan
Will take all our lives on this night
He who comes with domination - A shadow of our infernal King
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Geyik Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
2. sayfa (Toplam 4 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.97 Saniye
Untitled Document